اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت؛

تحقق کامل اشتغال در فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: در شش ماه نخست سال جاری تعهد اشتغال شهرستان فردوس به طور صد درصد محقق شده است.

تحقق کامل اشتغال در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال سه‌شنبه‌شب در جلسه کمیته اشتغال شهرستان فردوس اظهار داشت: اشتغال یکی از کارهای مهم و مورد توجه دولت است که کمک و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.
وی با اشاره به تعهد شهرستان فردوس مبنی بر ایجاد یک‌هزار و 224 فرصت شغلی در نیمه نخست سال جاری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از یک‌هزار و 40 فرصت شغلی در شهرستان فردوس ایجاد شده است.
اقبال تصریح کرد: همکاری و همیاری مسئولان در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران سبب رونق اقتصادی شهرستان می‌شود.
فرماندار فردوس با اشاره به اینکه ساخت بیش از یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر در شهرستان، سبب ایجاد اشتغال شده است، یادآور شد: هرچند این اشتغال پایدار نیست ولی اگر ساخت مسکن ادامه یابد، این اشتغال نیز پایدار می‌شود.
وی ایجاد بیش از 2 میلیون و 500 فرصت شغلی طی سال جاری در کشور را گامی موثر در کاهش تعداد بیکاران دانست و گفت: برای ایجاد اشتغال به برنامه بلند مدت اقتصادی نیاز است تا رشد اقتصادی ایجاد و این رشد منجر به ایجاد اشتغال شود.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فردوس نیز از دو برابر شدن سهمیه بیمه کارگران ساختمانی خبر داد و گفت: در سفر چهارم هیئت دولت و حضور معاون وزیر کار در شهرستان فردوس، سهمیه بیمه کارگران ساختمانی فردوس دو برابر شد.
حسن سروری افزود: در حال حاضر تعداد 500 نفر کارگر ساختمانی در شهرستان فردوس مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 200 نفر زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: کارگران ساختمانی که دارای کارت مهارت از مرکز فنی و حرفه‌ای هستند می‌توانند از بیمه کارگران ساختمانی برخوردار شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس همچنین از برگزاری نشست خبری با خبرنگاران خبر داد و یادآور شد: به منظور تشریح طرح ساماندهی مشاغل خانگی و اطلاع‌رسانی لازم در این رابطه، نشست خبری با حضور خبرنگاران شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول