اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار قم خواستار شد:

جدیت در برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تاکید رهبری بر برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد: باید برپایی این کرسی‌ها با جدیت دنبال شود.

جدیت در برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی عرب‌انصاری پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم که در  تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه واقعه 13 آبان یکی از حوادث تاریخ‌ساز ایران است، اظهار کرد: دانشجویان نباید حوادث تاریخ‌ساز و نقش این حوادث را به فراموشی بسپارند.
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همواره بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تاکید ویژه دارند، اضافه کرد: برپایی این کرسی‌ها نتایج ارزنده‌ای را به دنبال داشته است و باید این روند با جدیت پیگیری شده و نقاط ضعف برطرف شده و نقاط قوت تقویت شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به فضای مراکز دانشگاهی اضافه کرد: باید جوانان حضور و مشارکت فعالی در برنامه‌های مختلفی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ما هرکجا به نسل جوان اعتماد کردیم به نتایج ارزنده‌ای دست یافتیم، تاکید کرد: یکی از این نمونه‌ها فعالیت‌های هسته‌ای کشور بود و ما با اعتماد به نسل جوان به موفقیت‌هایی بسیاری دست پیدا کردیم.
عرب‌انصاری در پایان بر بهره‌گیری از همه نظرها در کرسی‌های آزاداندیشی تاکید کرد و افزود: البته این نظرها باید حول یک محور و موضوع خاص باشد تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول