اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه مازندران خبر داد:

راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور عماد افروغ

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه مازندران از راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور عماد افروغ، پرفسور قراملی و خسروپناه خبر داد.

راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور عماد افروغ
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد احمدپور ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری نشست‌های کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه گفت: این نشست‌ها به صورت سلسله‌ای و با حضور بزرگان علم همچون پرفسور قراملی، عماد افروغ و خسروپناه از دهه غدیر تا پایان آذرماه برگزار می‌شود.
احمدپور با بیان اینکه نخستین نشست‌های علمی دانشجویان از روز شنبه هفته آینده در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران با محوریت غدیر برگزار می‌شود، تصریح کرد: تشویق فعالیت‌های پژوهشی در زمینه معارف دینی از فعالیت‌های دانشگاه مازندران است.
وی با اشاره به راه‌اندازی دانشکده الهیات در سرزمین طبرستان گفت: در این رشته در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو پذیرش می‌شود.
  
*اجرای 90 هزار دقیقه برنامه در شبکه طبرستان در دهه ولایت
قائم مقام شبکه طبرستان نیز از اجرا و پخش 90 هزار دقیقه برنامه در شبکه طبرستان در دهه ولایت در مازندران خبر داد.
تقی صمدی اظهار داشت: شبکه طبرستان سعی می‌کند در این دهه بیشتر برنامه‌هایش را به مبحث غدیر اختصاص دهد.
وی از اجرای 3 هزار و 500 دقیقه برنامه صبحگاهی در رادیو مازندران این موضوع خبر داد و تصریح کرد: در برنامه‌های صبح روشن و مازرونی ونگ که برنامه محلی رادیو مازندران است نیز به موضوع غدیر پرداخته می‌شود.
صمدی با اشاره به آغاز پخش نمایش رادیویی علویان طبرستان ابراز داشت: این نمایش رادیویی در 14 قسمت 30 دقیقه‌ای آماده شده است که در دهه امامت و ولایت پخش می‌شود که این نمایش از آثار فاخر رادیویی استان محسوب می‌شود.
این مسئول از پخش 10 برنامه سیمای بامدادی مازندران با موضوع غدیر خبر داد و گفت: یک هزار و 200 دقیقه برنامه به این مبحث در صبح اختصاص داده شده است.
وی با اعلام اینکه در شب نیز شش برنامه 60 دقیقه‌ای با محوریت دهه امامت و ولایت در سیمای مازندران پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجموع 90 هزار دقیقه برنامه در شبکه طبرستان در دهه امامت و ولایت پخش می‌شود. 
 
* تدوین کتاب غدیر در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز از تدوین کتاب غدیر در مازندران توسط دانش‌آموزان مازندرانی خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره سرود ولایت تا پایان سال از اقدامات عملی برای معرفی فرهنگ غدیر است.
محمدعلی امیری برگزاری مسابقه انشانویسی، نواختن زنگ غدیر و تکریم از دانش‌آموزانی که به مسائل غدیر توجه کنند را از برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران در دهه ولایت برشمرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول