اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حجازی:

ماجراجویی دشمنان، پاسخ دندان‌شکن ایران را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توان نیروهای مقتدر ایران امروز بیش از گذشته است و قدرت‌های بیگانه هم به خوبی می‌دانند که هرگونه اقدام خلاف قانون و ماجرا جویانه‌ای آنان، پاسخ دندان شکنی از سوی جمهوری اسلامی در بر دارد.

ماجراجویی دشمنان، پاسخ دندان‌شکن ایران را به دنبال دارد
سید محمد حجازی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی هدف از سفر به این شهرستان را شرکت در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی در شهر خورموج و حضور در کنگره شعر مقاومت اسلامی در مرکز استان عنوان کرد.
وی به امنیت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه در خلیج همیشه فارس اشاره کرد و اظهار داشت:  نیروهای ما با قدرت و اقتدار امنیت آب‌های ایران و سواحل آن را برقرار می‌کنند و توان نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی امروز بیش از گذشته است و این را قدرت‌های بیگانه هم به خوبی می‌دانند که هرگونه اقدام خلاف قانون و ماجرا جویانه‌ای پاسخ دندان شکنی از سوی جمهوری اسلامی در بر دارد.
معاون آماد و پشتیبانی و صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سئوال که بیش از 32 سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان تهدید می‌شود و پاسخ جمهوری اسلامی در این زمینه چیست، یادآورشد: این تهدیدها تازگی ندارد و روندی است که همیشه دشمنان را تهدید کرده و اقتدار قدرت‌های بیگانه و فرامنطقه‌ای دائما در حال زوال و کاهش است.
حجازی تهدیدها توسط دشمنان را پوچ و تو خالی عنوان و  اضافه کرد: دشمنان شکست‌هایی که در منطقه خورده‌اند و عقب نشینی و فضاحت باری که در عراق داشتند و موج بیداری که در کشورهای منطقه بر پا شده به اضافه اینکه رژیم‌های غرب یکی پس از دیگری ساقط می‌شوند، این‌ها دلایل واضحی بر ضعف مفرد و زوال تدریجی ابرقدرت‌ها و به ویژه آمریکای جهانخوار است.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی می‌تواند از منافع خود و ملت به خوبی دفاع کند و این تهدید‌ها توسط استکبار از نظر ما هیچ ارزش و اعتباری ندارد.
معاون آماد و پشتیبانی و صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قیام مردم مسلمان در خاورمیانه و در ادامه آن در اروپا را نشات گرفته از جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خیزش‌های ملت‌های مسلمان منطقه که توانستند با یک قیام مردمی و یک حضور خیابانی در حقیقت حقوق خود را بگیرند همه کشورها به ویژه مردم کشورهای اروپایی و آمریکا را به فکر واداشته که آن‌ها می‌توانند با یک قیام و حضور خیابانی حرکت جمعی  به حق دست یابند و حقوق خود را استیفا کنند.
وی یادآورشد: همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای پیش‌بینی کردند که امواج موج بیداری اسلامی که در کشور‌های منطقه ایجاد شده، به اروپا و آمریکا هم می‌رسد، امروز ما شاهد این پیش‌بینی حکیمانه و دقیق رهبر معظم انقلاب هستیم.
حجازی در پاسخ به این سئوال که مهم‌ترین ساخت و سازهایی که امروز فرزندان نظام مقدس جمهوری بدون کمک از نیروهای بیگانه به آن دست یافته‌اند را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: فرزندان نظام جمهوری اسلامی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در عرصه‌های گوناگونی از جمله صنایع پدافند هوایی، موشک‌های زمین به زمین، صنایع دریایی، صنایع هوایی و در ابعاد گوناگون نیازمندی‌های دفاعی در حال فعالیت و تولید هستند.
وی افزود: امروز در صنایع مختلف نیروهای مسلح ما به خود کفایی رسیده‌ایم و بر مبای دکترینی که داریم نیازمندی‌های دفاعی خودمان را می‌توانیم تامین کنیم و دیگر نیازی به کشورهای بیگانه نداریم.
حجازی با اشاره به اینکه دشمنان ما را تحریم می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نیازمندهای خود را وارد کنیم، تصریح کرد: دشمنان بدانند که تمام این کالاها و تجهیزات توسط فرزندان این مرز و بوم ساخته شده و ساخته خواهد شد و این را به عینه خواهند دید.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول