اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد:

13 آبان نقطه عطف مبارزات ملت ایران‌ / آشنایی دانش‌آموزان با نقشه‌های شوم دشمنان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: 13 آبان نقطه عطف مبارزات ضد استکباری ملت ایران به ویژه قشر تحصیل کرده دانش‌آموز و دانشجو است.

13 آبان نقطه عطف مبارزات ملت ایران‌ / آشنایی دانش‌آموزان با نقشه‌های شوم دشمنان
محمود قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یوم الله 13 آبان که به عنوان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده نقطه عطف مبارزات ضد استکباری ملت ایران به ویژه قشر تحصیل کرده دانش‌آموز و دانشجو است.
وی با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین ابعاد و زوایای مبارزات ضد استکباری است و تقارن هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه، فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با ماهیت استکبار و زمینه‌های بروز انقلاب‌های اسلامی در جهان می‌باشد.
این مسئول افزود: انقلاب اسلامی ایران بر همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان، بسیار تأثیرگذار و شگفت انگیز بود و باید در این فرصت به وجود آمده، ابعاد این تاثیر عمیق و بنیادین را برای نسل جدید تشریح کرد.
قنبرزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اتفاقات اخیر در جهان و بروز تحولات اسلامی گفت: همان طور که بارها امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بشارت داده‌اند، موج بیداری اسلامی و مبارزات ضد استکباری در جهان در حال رشد و گسترش است و هفته بسیج دانش‌آموزی زمان مناسبی است تا نسل امروز را با ابعاد مختلف مبارزات ضد استکباری آشنا کرده  و آنها را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی کشورمان که حاصل خون هزاران شهید است، آماده کنیم.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در ادامه سخنان خود با تشریح مهمترین برنامه‌های تدوین شده برای بزرگداشت روز دانش‌آموز بیان داشت: گلباران مزار شهدا، دیدار از خانواد‌ه‌های معظم جانبازان، ایثارگران و شهدا و همچنین حضور در  راهپیمایی روز 13 آبان از مهمترین برنامه‌های این روز است.
وی افزود: همچون سال‌های قبل، هزاران نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اسلامشهر به همراه جمع کثیری از فرهنگیان با حضور در راهپیمایی 13 آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، به دشمنان ثابت خواهند کرد که روح انقلاب اسلامی همچون خون در رگ‌های جامعه جاری است و نسل امروز، با سلاح علم و تقوا در برابر استکبار و نظام امپریالیستی خواهند ایستاد.
این مسئول تصریح کرد: تشکیل ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی در اداره و مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور دانش‌آموزان، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثار گران، حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی در برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و برگزاری همایش تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و دانش‌آموزان در بیداری اسلامی از جمله مهمترین این برنامه‌ها می‌باشد.
این مسئول خاطرنشان ساخت: نواختن زنگ بیداری اسلامی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت بیداری اسلام، تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و برتر، برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی و هنری با محوریت 13 آبان و بیداری اسلامی،‌ واگذاری مدیریت اداره و مدارس به دانش‌آموزان در یک روز، برپایی نمایشگاه حماسه و ایثار و اجرای ده‌ها برنامه ویژه در حاشیه برگزاری راهپیمایی  یوم الله 13 آبان از دیگر ویژه برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول