اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

جوانان دلاور و رشید ایران ‌هرگز‌ اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهند داد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: جوانان دلاور و رشید ایران ‌هرگز‌ اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهند داد.

جوانان دلاور و رشید ایران ‌هرگز‌ اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهند داد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سیدصادق کاکی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز ایلام اظهار داشت: استکبارستیری ویژگی دیگر شهدای دانش‌آموز بود.
وی، شهید فهمیده را بهترین الگوی ایثار و فداکاری برای دانش‌آموزان در عصر حاضر دانست و ادامه داد: ‌دانش‌آموزان باید با درس گرفتن از شهید فهمیده برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی خود را برای مبارزه علمی با جنگ نرم نظام سلطه آماده کنند.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: دشمنان نظام تمام سعی و تلاش خود را برای به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی کرده اما در این راه بار دیگر شکست خواهند خورد.
وی ادامه داد: جوانان دلاور و رشید این سرزمین پهناور و دشمن ستیز هرگز این اجازه را به دشمنان انقلاب نخواهند داد و آنان را با شکست مواجه می‌کنند.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: این مهم در طول 32 از سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه دوستان و دشمان به اثبات رسیده است.
کاکی تصریح کرد: جوانان و در مجموع نسل جوان امروزی به برکت خون شهدا از این انقلاب و نظام صیانت کرده و دشمنان نظام را زبون‌تر از گذشته خواهند گذاشت.
در این آیین معنوی شماری از خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و بسیجیان و شماری از مردم و مسئولان استان ایلام حضور داشتند.
در این مراسم با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی مانند سخنرانی، سرود، شعر، مقاله و ... یاد و خاطره 355 شهید گرانقدر دانش‌آ‌موز استان ایلام گرامی‌ داشته شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول