اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات آذربایجان‌شرقی:

دشمنان با سیاست قورباغه‌ای به مقابله با ایران روی آورده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی گفت: دشمنان با سیاست قورباغه‌ای به مقابله با جمهوری اسلامی روی آورده‌اند ولی بدانند که به همت جوانان این مرزو بوم از این سیاست، طرفی نخواهند بست.

دشمنان با سیاست قورباغه‌ای به مقابله با ایران روی آورده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات آذربایجان‌شرقی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت حراست سازمان با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان وظیفه سنگینی بر دوش همگان است،اظهار داشت: باید تلاش کنیم منویات مقام معظم رهبری را در سال جهاد اقتصادی محقق کنیم و جهادگران در این میان نقش ارزنده و برجسته‌ای دارند و ثابت کرده‌اند که می‌توانند تحریم‌های اقتصادی دشمن را خنثی کنند.
وی مقابله با مفسدان اقتصادی در سال جهاد اقتصادی را یکی دیگر از مولفه‌های اساسی سال جهاد اقتصادی دانست و گفت: امیدوارم جهادگران با تبعیت از ولی‌فقیه و تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری بتوانند همه تلاش خود را در بخش اقتصاد متمرکز کرده و در تحقق وظایف و اهداف سازمانی موفق باشند.
معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان بر نقش حراست در پیشگیری از وقوع تخلف در سازمان تاکید کرد و افزود: حراست در هر سازمان با پیش‌بینی نوع تخلف‌ها و جرایمی که ممکن است در آن سازمان به وقوع بپیوندد سعی می‌کند به انحای مختلف، چشم و گوش کارکنان آن سازمان را به روی دام‌ها و کمین‌های سر راه گشوده و آنها را هوشیار و آگاه سازد.
وی ضمن تجلیل و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های محمدرضا رستمی مدیر سابق حراست سازمان گفت: به قطع یقین، کمال خوش‌پیمان سرپرست مدیریت حراست سازمان نیز که با تحمل 10 سال اسارت در زندان‌های حزب بعث ثابت کرده است که در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب هرگز شانه خالی نمی‌کند در مسئولیت جدید نیز همچون گذشته با موفقیت پیش خواهد رفت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول