اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 13 آبان ماه صورت می‌گیرد؛

انتشار نخستین شماره نشریه بیداری اندیشه در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه گفت: نخستین شماره نشریه بیداری اندیشه به مناسبت یوم‌الله 13 آبان توسط جمعی از فعالان فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان منتشر می‌شود.

انتشار نخستین شماره نشریه بیداری اندیشه در کرمان
محمد ممیز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و همچنین جنگ نرم و رسانه‌ای جمعی از فعالان فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان نشریه مکتوب و مجازی با عنوان بیداری اندیشه را منتشر می‌کنند.
وی با بیان اینکه نخستین شماره این نشریه به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، عید سعید قربان و غدیر منتشر می‌شود، افزود: این نشریه شامل موضوعاتی از جمله تسخیر لانه جاسوسی امریکا در 13 آبان و مصاحبه تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام و اهداف تسخیر لانه جاسوسی است.
مدیرمسئول نشریه بیداری اندیشه تصریح کرد: از دیگر موضوعات نشریه بیداری اندیشه بحث تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای و تأثیر آن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای رسانه‌های مجازی از جمله فیس‌بوک است.
ممیز خاطرنشان کرد: بحث کرسی‌های آزاداندیشی بارها مورد توجه رهبری قرار گرفته و نشریه بیداری با ابتکار صورت گرفته موضوع را مشخص کرده و دانشجویان نظرات خود را به ایمیل نشریه ارسال کرده که در شماره بعدی نظرات و نتیجه‌گیری می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول