اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یوم‌الله 13 آبان؛

3 هزار لوح فشرده بیداری اسلامی در خراسان رضوی توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: بیش از سه هزار حلقه لوح فشرده بیداری اسلامی همزمان با یوم‌الله 13 آبان در این استان توزیع می‌شود.

3 هزار لوح فشرده بیداری اسلامی در خراسان رضوی توزیع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی عصر امروز در نشست خبری در تشریح برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان سال جاری با بیان این مطلب اظهار داشت: 13 آبان یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی بوده که باید با مراسمی باشکوه گرامی داشته شود.
وی تهدیدات مختلف علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران را بسیار زیاد عنوان کرد و متذکر شد: در همین راستا باید مراسم  13 آبان امسال با حساسیت زیادتری برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی افزود: همچنین در حال حاضر استکبار جهانی و لابی‌های صهیونیستی نسبت به اعمال فشار در ابعاد سیاسی و اجتماعی کشور ایران از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
وی برگزاری یوم‌الله 13 آبان را یکی از جلوه‌های همبستگی ملی دانست و عنوان داشت: این روز برای تاریخ انقلاب دارای مفاهیم و یادگارهای بسیار زیادی است.
سلطانی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال 58 و شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در سال 57 را از جمله این اتفاقات ارزیابی کرد و بیان داشت: همچنین تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 43 نیز در همین روز اتفاق افتاده است.
وی با بیان این مطلب که با تصویب مجلس شورای اسلامی 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: در همین راستا همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلف و جامعی در استان خراسان رضوی برای این روز تدارک دیده شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی به گوشه‌‌ای از برنامه‌های امسال 13 آبان در مشهد اشاره کرد و یادآور شد: مراسم امسال همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 13 آبان ماه در این استان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز نیز شرکت در نماز جمعه و حضور در راهپیمایی پس از آن است.
سلطانی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد توسط استاندار خراسان رضوی انجام می‌شود، بیان داشت: خطیب نماز جمعه این هفته مشهد نیز آیت‌الله علم‌الهدی هستند که این نماز را در صحن جامع رضوی اقامه می‌کنند.
وی با در خواست از تمام مردم خداجو و ولایت‌مدار خراسان رضوی برای حضور در این مراسم مهم گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان نیز جزو این جمعیت بوده که پس از اقامه نماز جمعه از میدان بیت‌المقدس به طرف میدان بسیج راهپیمایی می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی افزود: در کنار برگزاری این مراسم اقدامات فرهنگی نیز صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول