اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

تقویت صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تقویت صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد.

تقویت صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با باغداران و مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت مناسبی در حوزه کشاورزی و دامداری است و در صورت حمایت بیشتر از کشاورزان می‌توانیم به نتایج بسیار خوبی برسیم.
وی افزود: دولت نهم و دهم تمهیدات خوبی برای رشد و رونق کشاورزان و تولیدکنندگان اندیشیده و در چند سال اخیر به پیشرفت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم که البته برای موفقیت بیشتر نیازمند کار و تلاش بیشتر و موثرتری هستیم.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسئله آبیاری نخیلات از مهم‌ترین معضلات امروز کشاورزان است و با وجود تلاش شرکت بهره‌برداری و زهکشی استان بوشهر باز هم شاهد برخی نارضایتی‌ها هستیم که البته طبق قول مسئولان این امر به زودی مرتفع می‌شود.
خسروی تصریح کرد: کشاورزی از مهم‌ترین محورها در توسعه شهرستان دشتستان است و باید با روش علمی و مکانیزه و با استفاده از دانش روز برای تعالی کشاورزی اهتمام ورزیم.
وی اضافه کرد: شناسنامه‌دار کردن کشاورزان و تدوین برنامه اصولی و هدفمند برای پیشرفت کشاورزی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد که با تلاش مدیران جهاد کشاورزی دشتستان برای این مهم تلاش می‌کنیم.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه وجود بیش از یک میلیون و 200 هزار اصله نخل در دشتستان امری مهم است گفت: کیفیت بخشیدن به محصولات امری لازم است که بدون تردید هر میزان کیفیت خرما مرغوب‌تر باشد درپیدا کردن بازار فروش خرما با مشکلات کمتری مواجه می‌شویم.
خسروی از تقویت صنایع بسته‌بندی خرما در دشتستان خبر داد و افزود: تسهیلات ویژه‌ای برای تقویت بسته‌بندی خرما در نظر گرفته‌ایم که امیدوار هستیم شاهد توسعه صنعت بسته‌بندی و صنایع تبدیلی در حوزه خرما باشیم.
وی اظهار داشت: کشاورزان قشری زحمت‌کش و تلاشگر هستند که برای به دست آوردن لقمه حلال از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و باید از آنها حمایت کنیم.
در این نشست تعدادی از باغداران نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر حمایت از کشاورزان تاکید کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول