اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خبر داد:

پیشرفت 44 درصدی پل بزرگ کلل در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از پیشرفت 44 درصدی پل بزرگ کلل در دشتستان خبر داد.

پیشرفت 44 درصدی پل بزرگ کلل در دشتستان
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: تکمیل طرح‌های راهسازی نیمه تمام و اجرای مصوبات دولت در حوزه راهسازی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های حوزه راه و ترابری در این استان است که برای این مهم از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.
وی افزود: بزرگراه مهم و استراتژیک اهرم برازجان به دیلم به طول بیش از 220 کیلومتر در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی و در چند قطعه در دست احداث است و در برخی از قطعات بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در مسیر برازجان تا آبپخش به طول 20 کیلومتر با همکاری شرکت الهادی و قرارگاه خاتم‌الانبیا شاهد تلاش شبانه‌روزی هستیم و حجم و کیفیت کار انجام شده بسیار خوب است.
صفایی بوشهری از پیشرفت 44 درصدی پل بزرگ کلل خبر داد و تصریح کرد: این پل به طول 1500 متر با 11 دهنه در دست احداث است و به دلیل اتصال استان‌های بوشهر به خوزستان از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون این پل بیش از 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم در سال جاری به بیش از 80 درصد پیشرفت برسد.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر در ادامه با اشاره به ادغام وزارت راه و مسکن گفت: این ادغام برکات زیادی داشته و با وجود سنگین‌تر شدن کار شاهد ارتقای کیفی پروژه‌ها هستیم.
صفایی بوشهری از استقرار نمایندگان مسکن شهرستان‌ها در ادارات راه و ترابری هر شهرستان خبر داد و یادآور شد: با صلاحدید وزیر محترم راه و شهرسازی به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود، نمایندگی مسکن و شهرسازی را در ادارات راه شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌کنیم و از فضای فیزیکی ادارات راه و ترابری برای استفاده مسکن و شهرسازی استفاده می‌کنیم که بدون شک این امر تاثیر بسزایی در پیشرفت امور و صرفه‌جویی خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این در شهرستان‌های استان بوشهر، ادارات مسکن استقرار نداشته‌اند و تنها در دشتستان نمایندگی مسکن داشته‌ایم و با این تغییرات شاهد چارت سازمانی ادارات مسکن در شهرستان‌ها خواهیم بود.
مدیرکل راه استان بوشهر بیان داشت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید استفاده لازم را از تمام ظرفیت موجود ببریم و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول