اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران تأکید کرد:

لزوم توجه به مدیریت کنترل پروژه‌ها توسط مدیران ادارات

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با تأکید بر مدیریت کنترل پروژه‌ها، ارزیابی دقیق‌تر فعالیت‌ها توسط مدیران ادارات و سازمان‌ها را خواستار شد.

لزوم توجه به مدیریت کنترل پروژه‌ها توسط مدیران ادارات
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران اظهار داشت: انضباط مدیریتی بر مسائل فرهنگی و سیاسی و همه فعالیت‌هایی که در جامعه انجام می‌گیرد، اثرگذار است.
وی افزود: فعالیت‌های بشر دارای ساختار فیزیکی بوده که لازم است در دنیای مدیریت برای ایجاد نظم در فعالیت‌ها مدیریت کنترل پروژه به نحو مطلوبی اجرایی شود.
فرماندار گچساران با اشاره به لزوم بهره‌گیری از نوآوری در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌ها، ابراز داشت: زمان و هزینه از فاکتورهای مهم برای کنترل پروژه‌ها است.
علیزاده تصریح کرد: با توجه به مدت زمان انجام کارها و میزان اعتباری که برای فعالیت‌ها هزینه شده است به نوع مدیریت مجموعه پی برده می‌شود.
وی گفت: مدیران موفق برای کنترل فعالیت‌ها با استفاده از زمان و هزینه‌ در یک موقعیت خاص و با اعتباری خاص یک فعالیت را سازماندهی می‌کنند و آن فعالیت را به فعالیتی علمی و کاربردی تبدیل می‌کنند.
علیزاده ادامه داد: روند اجرایی پروژه‌ها، درصد پیشرفت فیزیکی آنها و نیز میزان هزینه صرف شده بیانگر کیفیت مطلوب اجرای پروژه‌ها بوده که مدیریت مطلوب پروژه را نمایان می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: مدیر توانمند توجه خاصی به کیفیت در اجرای برنامه‌ها، فعالیت‌ها و طرح‌های خود دارد و متناسب با نیاز مردم فعالیت‌های مؤثری را برای اجرا تعریف می‌کند.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران بیان کرد: روند اجرایی پروژه‌ها و فعالیت‌ها باید متناسب با زمان و با دارابودن فاکتورهای لازم پیش رود.
علیزاده، ساختار بدن انسان را نمونه بارز اجرای یک پروژه عنوان کرد و افزود: انسان‌ها متناسب با زمان رشد کرده و کم و یا زیاد بودن برخی عوامل سبب ضربه‌پذیری کمی و کیفی در بدن می‌شود.
وی کنترل جسم و روح را در قالب هزینه و زمان برای ایجاد و حفظ نظم مدیریتی لازم دانست و ابراز داشت: پرورش روح انسانی و اسلامی در بهبود فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثر و مفیدی دارد.
فرماندار گچساران وجود نظم در مدیریت ادارات و سازمان‌ها و نهادها را عامل مهم رضایت‌مندی مردم عنوان کرد و از مدیران و رؤسای ادارات خواست این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشند.
علیزاده نظم و قانون‌مندی در انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را برای ارایه مدیریت مطلوب در جامعه اسلامی ایران لازم و ضروری دانست و بر رعایت آن توسط مدیران تأکید کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول