اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل فارس از بحث تغییر مدیریت تربیت بدنی استان اصفهان؛

بدون توسل به لابی‌های قدرت نمی‌توان مدیریت کرد

خبرگزاری فارس: در روزهایی که بحث تغییر در مدیریت ورزش استان به شدت مطرح شده، مدیرکل تربیت بدنی استان به صراحت از هزینه بر بودن چرخش دیدگاه‌ها در اصفهان خبر داده و اعلام می‌کند که برای کسی که قصد نداشته باشد در اصفهان لابی کند، دوران مدیریت طولانی نیست.

بدون توسل به لابی‌های قدرت نمی‌توان مدیریت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از رای مثبت مجلس شورای اسلامی برای تشکیل وزارت ورزش، بحث تغییر و تحول در راس وزارت ورزش، فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل تربیت بدنی مطرح شد.
اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان یکی از اداراتی است که در ارتباط با بحث تغییر و تحول در راس آن، گمانه زنی‌های زیادی انجام می‌شود و طی یکی دو ماه گذشته اسامی بسیاری برای جانشینی رشید خدابخش مدیرکل اداره تربیت بدنی مطرح شده، اما تاکنون که اتفاق خاصی رخ نداده و تیم مدیریتی خدابخش برای دومین سال متوالی برنامه‌های بزرگداشت هفته تربیت بدنی را برنامه‌ریزی کرده و در حال برگزاری هستند.
با این وجود مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گذشت 557 روز از مدیریت خود در استان اظهار داشت: 557 روز برای کسی که قصد داشته باشد در ورزش اصفهان کار کند، رکورد است اما برای کسانی که با توسل به لابی مدیریت می‌کنند، زمان کوتاهی نیست و می‌توانند زمان طولانی‌تری مدیریت کند.
وقتی رشید خدابخش به صراحت این بحث را به میان می‌کشد، مشخص است که بحث‌های جدی‌تری در میان است و در آینده خبرهای متفاوتی درباره ورزش استان به گوش می‌رسد که مهم‌ترین آن کنار رفتن خدابخش از مسند مدیرکلی است.
اما مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان با بیان اینکه به تنها موردی که فکر نمی‌کند، کنار رفتن از مدیریت تربیت بدنی اصفهان است، افزود: در طول 21سال گذشته در پنج استان سابقه مدیرکلی و توفیق خدمت به ورزش را داشته‌ام و مدیرکلی اصفهان اهمیت چندانی ندارد که به‌عنوان یک دغدغه به آن فکر کنم.
وی معتقد است، برای ماندن در پست مدیریت باید با مراکز قدرت لابی کرد و وی تمایلی به انجام این کار ندارد.
خدابخش ادامه داد: مدیری که با توسل به منابع قدرت و ذی‌نفع و ذی‌نفوذ مدیریت خود را تدوام ببخشد، فرصت کافی برای رسیدگی به سایر موارد را پیدا نکرده و مجبور است وقت کمتری برای کار کردن صرف کند و به شخصه به این تئوری اعتقادی ندارم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول