اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خبر داد:

حضور فعال بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: این استان در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور حضوری فعال خواهد داشت.

حضور فعال بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها
هوشنگ‌ رستم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور با هدف تعامل و کارآمدی هر چه بیشتر شهرداری‌ها، استفاده از تجارب و موفقیت‌های یکدیگر از 21 آبان ماه به مدت چهار روز با حضور تولید کنندگان داخلی و خارجی در عرصه‌های مدیریت شهری در مصلای نماز امام برگزار می‌شود.
وی افزود: پژوهش، آموزش و مطالعات شهری، فرهنگی، اجتماعی، مشارکت شهروندی، خدمات شهری و مدیریت بحران، حمل و نقل و هدفمندی یارانه‌ها، اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، عمران و توسعه شهری، شهرداری الکترونیک و استفاده از انرژی‌های نو از محورهای عمده این نمایشگاه است.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر اظهار داشت: در پایان نمایشگاه نیز همچون سال گذشته شهرداری‌ها و شرکت‌های برتر در حوزه‌های مذکور معرفی و هدایایی به آنان اهدا می‌شود.
رستم‌پور گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ شهرداران با مدیران سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
وی با اشاره به حضور تعاونی‌های برتر روستایی در این نمایشگاه تصریح کرد: در نخستین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور 100 شهرداری و 100 شرکت بخش خصوصی و دولتی آخرین دستاوردهای خود را ارائه کردند و بیش از هفت هزار نفر از نخستین نمایشگاه بازدید کردند و 86 درصد بازدید کنندگان از نمایشگاه رضایت داشتند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر گفت: برای حضور استان بوشهر در این نمایشگاه مقرر کردیم تا سازمان میراث فرهنگی در ارتباط با ایجاد فضای مناسب در غرفه شهرداری‌های استان بوشهر همکاری کند.
رستم‌پور بیان کرد: در نمایشگاه امسال شهرداری‌های سعدآباد و آبپخش با محصولات کشاورزی منطقه خود از مهمانان نمایشگاه پذیرایی می‌کنند.
وی اظهار داشت: امیدواریم امسال با حضور پرشور استان بوشهر در این نمایشگاه بتوانیم بخشی از خدمات انجام شده به مردم را ارائه کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول