اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید نمایندگان بانوان ادارات استان قم از پروژه‌های شهری

خبرگزاری فارس: نمایندگان بانوان دستگاه‌های استان قم در قالب برنامه یک روزه از پروژه‌های شهری بازدید کردند.

بازدید نمایندگان بانوان ادارات استان قم از پروژه‌های شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایندگان بانوان ادارات استان امروز در سفر یک روزه از پروژه‌های شهری قم از جمله طرح حرم تا حرم، میدان بزرگ امام خمینی(ره)، منوریل، مترو و... بازدید کردند.
این بازدید یک روزه با حضور نمایندگان بانوان ادارات استان از جمله شهرداری، آموزش و پرورش، تربیت بدنی و... بر سر مزار شهدای گمنام در آرامستان بهشت معصومه(س) آغاز شد و افراد با اهدای گل و قرائت فاتحه به روح شهدای جان برکف ادای احترام کردند.
پس از آن پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی سازمان آرامستان‌های شهرداری قم مورد بازدید قرار گرفت و بانوان ادارات استان از نزدیک در جریان روند پیشرفت و توسعه این طرح‌ها قرار گرفتند.
حضور در کارگاه عمرانی پروژه میدان امام خمینی(ره) دومین بخش این بازدید یک روزه بود که به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم امکان حضور در طبقات زیرین پروژه میسر نشد.
بازدید از طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) و در جریان قرار گرفتن آخرین مراحل پروژه، قسمت بعدی برنامه سفر یک روزه نمایندگان بانوان ادارات استان بود.
پروژه قطار شهری و منوریل از دیگر برنامه‌های بازدید بود که توضیحات لازم توسط مدیران پروژه در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.
مزایای اجرای طرح، توضیحات فنی و میزان پیشرفت پروژه‌ها از جمله مواردی بود که ‌در بازدید از پروژه‌ها مطرح شد و نمایندگان بانوان ادارات استان قم سؤالات خود را در زمینه‌های گوناگون طرح کردند.
دیدار با شهردار قم آخرین برنامه این گروه بود که به منظور طرح مشکلات فرهنگی و یافتن راه‌حل‌های مناسب صورت گرفت.
انتهای پیام/ج30
‌ 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول