اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون حمل‌ و‌ نقل و پایانه‌های سیستان‌ و ‌بلوچستان خبر داد:

پرداخت 24 میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات نوسازی ناوگان برون‌شهری

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: 24 میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات نوسازی انواع ناوگان برون‌شهری پرداخت می‌شود.

پرداخت 24 میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات نوسازی ناوگان برون‌شهری
علی خانقائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از پرداخت 24 میلیارد ریال یارانه نقدی برای خریداران ناوگان حمل و نقل برونشهری خبر داد.
وی افزود: این یارانه شامل ناوگان برون‌شهری کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و سواری که از محل تسهیلات طرح بنگاه‌های زود‌بازده در سال‌های 85 ،86 و 87 خریداری شده‌اند می‌شود.
معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: پرداخت یارانه نقدی به استفاده‌کنندگان تسهیلات بنگاه‌های زود‌بازده سبب می‌شود نوسازی ناوگان با  انگیزه و سرعت بیشتری انجام پذیرد. 
خانقائی با اشاره به جذب بیش از 360 میلیارد ریال تسهیلات از محل بنگاه‌های زودبازده برای تقویت و نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل عمومی ادامه داد: از محل بنگاه‌های زودبازده تاکنون تعداد هزار و 63 دستگاه انواع ناوگان به متقاضیان واگذار شده و مبلغ 24 میلیارد ریال یارانه سود تسهیلات به رانندگان پرداخت شده است.
خانقائی در ادامه از رانندگانی که طی سال‌های گذشته از تسهیلات خرید ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نکرده‌اند، خواست در صورت دریافت نکردن یارانه تسهیلات خود، در اسرع وقت به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول