اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آران و بیدگل:

۱۳ آبان جوانه‌های سبز دانش‌آموزان مسلمان رویید

خبرگزاری فارس: فرماندار آران و بیدگل 13 آبان را نمادی از مردانگی و دشمن‌ستیزی با سران استکبار و رویش جوانه‌های سبز دانش‌آموزان مسلمان دانست.

۱۳ آبان جوانه‌های سبز دانش‌آموزان مسلمان رویید
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، محمد فیروزی‌پور به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه سالروز سه حادثه مهم است، روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در پی اعتراض به قانون کاپیتولاسیون و سلطه آمریکا، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش‌آموز که یادآور شهدای دانش‌آموز و دانشجو در دانشگاه تهران در روزهای نهضت است.
وی ضمن گرامیداشت این روز خاطرنشان کرد: هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز، روز ملی مبارزه با استکبار نامیده شده و پیام این نام و حادثه به همه مسلمانان جهان این است که می‌توان بر سر پای خود ایستاد و حرکتی جهانی بر ضد استعمار سامان داد.
وی سیزدهم آبان ماه را نمادی از مردانگی و دشمن‌ستیزی با سران استکبار و رویش جوانه‌های سبز دانش‌آموزان مسلمان ذکر کرد و افزود: در 13 آبان امسال جوانان و نوجوانان با آرمان‌‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تجدید بیعت می‌کنند و روز شکست شیطان بزرگ را گرامی می‌دارند.
وی ادامه داد: حوادث یوم‌الله 13 آبان ثابت کرد که دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند با اطاعت از مقام عظمای ولایت اراده استکبار ستیزی خود را به نمایش بگذارند و این درس بزرگی است که می‌تواند چراغ راه آینده و راهنمای مسیر حرکت دانش آموزان و جنبش دانشجویی کشور به ویژه در راستای مبارزه با استکبار قرار گیرد.
فرماندار آران و بیدگل با تأکید بر حضور گسترده دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان یادآور شد: در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی که افکار عمومی متوجه ایران اسلامی است باید با تلاش در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم راهپیمایی این روز بار دیگر نفرت و انزجار مردم از استکبار را به گوش جهانیان برسانیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول