اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان:

احیای ارزش‌های 13 آبان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: احیای ارزش‌های ناشی از 13 آبان ضروری است.

احیای ارزش‌های 13 آبان ضروری است
محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای به یاد ماندنی و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: رخدادهای این روز گرچه در دو فاصله تاریخی متفاوت روی داده است که تبعید امام راحل و کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان را شامل می‌شود، اما هر دو پیام واحدی استکبار ستیزی و عدالت‌ خواهی را در بردارد.
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان یادآور شد: روز 13 آبان تجدید خاطره و احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی است، که باید با حضور گسترده همه اقشار جامعه گرامی داشته شود.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه جهت‌گیری آن به سوی نفی نظام استبداد داخلی بود در راستای نفی استکبار خارجی نیز عمل می‌کرد.
موسوی بیان داشت: احیای ارزش‌های ناشی از 13 آبان ضروری است به ویژه نقش دانشجویان به عنوان حاملان اصلی ارزش‌های فرهنگی از برجستگی شایان توجهی برخوردار است.
وی حضور پر رنگ و مشارکت فعال دانشجویان را در راهپیمایی 13 آبان مهم ارزیابی کرد و افزود: این حضور نشانگر پایبندی مردم ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی و افزایش شعور و آگاهی سیاسی دانشجویان است.
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان یادآور شد: دانشجویان همواره قشر پیشرو جامعه بوده و در رخدادهای اساسی سد شکن مسائل عمده جامعه بوده و امروز که استکبار جهانی به شیوه‌های دیگری روی آورده این موضع بیشتر نمود می‌یابد.
وی حضور دندان شکن دانشجویان در برابر ناکار آمدی راهبردهای استکبار جهانی را در اعمال جنگ نرم موثر دانست و افزود: حضور پر رنگ دانشجویان در این روز پایبندی آنها به ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.
موسوی خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان را نشان‌ دهنده روحیه استکبار ستیزی آنان عنوان کرد و یادآور شد: این حضور بیان می‌کند، همانگونه که مردم در صحنه جنگ سخت پیروزمندانه از میدان نبرد بیرون آمدند پیروزی در مقابل با جنگ نرم نیز از آن ملت ایران است.
وی ملت ایران را ملتی وابسته به هویت ملی و اسلامی خود عنوان کرد و بیان داشت: این ملت هیچ چیزی را جایگزین آن نمی‌کند.
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان ادامه داد: حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان جنبه هویتی داشته چرا که این قشر تاثیر گذار جامعه از آگاهی و شعور بالایی برخوردار بوده بر خود واجب می‌دانند که در این راهپیمایی حضور یابند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول