اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پلدختر:

13 آبان، بت امپریالیسم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: در روز تاریخی 13 آبان 58 بت امپریالیسم شکست و ابهت دروغین استکبار جهانی از هم پاشید.

13 آبان، بت امپریالیسم شکست
فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: در این روز تاریخی بت امپریالیسم شکست و ابهت دروغین استکبار جهانی از هم پاشید و خواب آشفته دشمنان آشفته‌تر شد.
وی اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان روز پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی است که هیچ‌گاه این روز تاریخی از خاطره ملت ایران اسلامی پاک نمی‌شود و آن را همواره به یاد دارد و از آن آرمان صیانت می‌کند.
فرماندار پلدختر گفت: مقام معظم رهبری این روز را روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمانان اعلام کردند که این خود نشان دهنده جایگاه و اهمیت این مهم در تاریخ درخشان ایران اسلامی است که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
رشیدی بر مشارکت آحاد مردم با ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان ماه تاکید کرد و خواستار حضور قاطع و آگاهانه مردم در این آیین ضد استکباری شد.
وی افزود: حضور منسجم و یکپارچه مردم در روز مبارزه با استکبار جهانی موجب استحکام بیشتر پایه‌های نظام می‌شود.
فرماندار پلدختر با بیان این که حضور در راهپیمایی 13 آبان پیوند بین مردم و ولایت است، گفت: حضور در راهپیمایی 13 آبان پایه‌های استکبار جهانی را متزلزل می‌کند و مسئولان و مردم شهرستان پلدختر با حضور پرشور خود در این آیین بزرگ زرین دیگری بر تارک انقلاب اسلامی رقم بزنند و مراسم یوم الله 13 آبان را با شکوه برگزار کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول