اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان:

حضور در راهپیمایی 13 آبان عامل وحدت است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه زنجان: حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بان آبان عامل وحدت و همدلی در جامعه و قشرهای مختلف است.

حضور در راهپیمایی 13 آبان عامل وحدت است
جمال داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است که به عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ کشور است.
وی با بیان اینکه حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در این روز ضروری است تا با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نحو مطلوبی آشنا شوند، تصریح کرد: مردم باید در این روز ماندگار تاریخی حضور پر رنگی داشته باشند.
معاون دانشجویی دانشگاه زنجان ادامه داد: 13 آبان یکی از روزهای پر افتخار دانش‌آموزی و دانشجویی است که هر دانش‌آموز و دانشجو باید با شرکت گسترده خود به وظیفه خود عمل کند.
وی با اشاره به اتفاقاتی که در سطح دنیا مشاهده می‌شود و مشکلات اقتصادی که کشورهای اروپایی و آمریکایی با آن مواجه هستند‌، افزود: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان با توجه به مسائل و تحولات کشورهای عربی بیشتر نمود می‌یابد.
داودی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده تحکیم‌کننده پایه‌های انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبند.
معاون دانشجویی دانشگاه زنجان یادآور شد: حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان حمایت و پشتیبانی از نظام است که این قشر آگاه و هوشیار جامعه از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کرده و در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، چرا که این روز را متعلق به خود دانسته و پشتیبانی از نظام را از وظایف خود می‌دانند.
وی با اشاره به خیزش‌های ملت‌های مسلمان در کشورهای منطقه  و خیزش مردم علیه نظام‌های لیبرالی و سرمایه‌داری، خاطرنشان کرد: این وقایع بر اهمیت و حساسیت حضور مردم و دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان می‌افزاید.
داودی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان بر اصول مورد نظر و اهداف انقلاب پافشاری کرده و دشمنان را به ذلت می‌کشانند.
وی حضور گسترده در راهپیمایی را عامل وحدت بخش جامعه و قشرهای مختلف آن عنوان کرد و بیان کرد: باید با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان قوی‌تر از گذشته بر اصول، اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام تکیه کرد.
 معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: در روز 13 آبان مبارزه ملت ایران با تبعید امام خمینی (ره) تاریخی شد و با کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه در مقابل دانشگاه تهران در دوران مبارزات انقلابی جلوه دیگری پیدا کرد.
وی اضافه کرد: امسال راهپیمایی 13 آبان با توجه به خیزش‌های مردمی در منطقه دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید با نگاه خاص از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شود و وظیفه مسئولان در این خصوص دو چندان است.
داودی تاکید کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز بزرگ و عظیمی است که باید از سوی همه اقشار مختلف مردم ارج گذاشته شود.
وی با اشاره به اهمیت 13 آبان افزود: وظیفه داریم که جوانان و نسل امروز جامعه را از اتفاقات رخ داده در گذشته مطلع و آگاه کنیم و به اهمیت آنها آشنا سازیم.
معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: 13 آبان بیانگر سه حادثه مهم و سرنوشت ساز تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 است.
وی با بیان اینکه 13 آبان مظهر و نماد پایداری و شجاعت ملت مسلمان ایران است، اظهار داشت: تبلور عزم ملی و افزایش سطح شناخت مردم و زنده نگه داشتن یاد و وقایع یوم‌الله آبان ماه از اهداف 13 آبان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول