اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول تبلیغات اسلامی مازندران:

پنجمین کنگره شعر عاشورایی در محمودآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پنجمین کنگره شعر عاشورایی مازندران در محمودآباد برگزار می‌شود.

پنجمین کنگره شعر عاشورایی در محمودآباد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا زرقانی شامگاه سه‌شنبه در سومین جلسه ستاد پنجمین کنگره شعر عاشورایی در سازمان تبلیغات مازندران اظهار کرد: کنگره شعر عاشورایی در چهار سال متوالی با حضور تشکل‌های دینی و با همکاری کانون مداحان این اداره کل در مازندران برگزار شد که پنجمین کنگره امسال در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.
وی با بررسی مصوبات قبلی این کنگره تصریح کرد: با توجه به اینکه این کنگره با عنوان کنگره شعر عاشورایی معرفی شده، اشعار ادبی و مقاله از میان اشعار شعرا حذف شده است.
رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: در پنجمین کنگره شعر عاشورایی مازندران فراخوان آثار شعرا با محوریت حضرت ابوالفضل العباس (ع) بوده و پوستری در راستای برگزاری این کنگره تهیه و توزیع می‌شود تا فضای برگزاری آن باید متناسب با فرهنگ عاشورا است.
وی تصریح کرد: این جلسه به منظور بالابردن سطح کیفی پنجمین کنگره شعر عاشورایی مازندران با موضوع نقد و بررسی و تحلیل محتوایی کنگره‌های قبلی برگزار شده است.
سید کریم صادق‌نیا مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نیز تصریح کرد: کل اشعاری که از سوی شعرا ارسال می‌شود در زمینه شعر نو، آیینی، مذهبی و مرثیه بوده که با توجه به هدف برگزاری این کنگره باید اشعاری ارسال شود تا بتوانیم بار فکری مداحان را بالا برده و مداحان تغذیه فکری شوند تا برای مخاطبان خود تاثیرگذار باشند.
انتهای پیام/ج30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول