اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

کنگره شعر عاشورایی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری چهارمین کنگره شعر عاشورایی در این استان خبر داد.

کنگره شعر عاشورایی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نجاریان‌زاده اظهار کرد: چهارمین کنگره شعر عاشورایی با حضور چهره‌های نام آشنای حوزه و دانشگاه و صاحبنظران شعر و ادب آیینی و با شرکت مداحان و شاعران بلندپایه، با شکوه هر چه بیشتر در شهر جهاد و اجتهاد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: شاعران آیینی سرای کشور تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دهم آبان ماه فرصت دارند آثار عاشورایی خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
‌نجاریان‌زاده تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه پس از کدگذاری در سه مرحله داوری خواهد شد و به صاحبان پنج اثر ممتاز و منتخب هیئت داوران جوایز نفیسی در روز برگزاری این مراسم اهدا می‌شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم زمان برگزاری این کنگره را روز پنج‌شنبه 26 آبان ماه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه باید از ارسال آثار تکراری و ارائه شده در سایر مراسم خودداری شود، گفت: از آثار ممتاز ارائه شده در مراسم شعرخوانی کنگره برای تهیه مجموعه شعری عاشورایی استفاده می‌شود.
دبیرخانه کنگره شعر عاشورایی در کانون شاعران و مداحان استان قم واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه شش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم مستقر است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول