اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

شهدا شاگردان مکتب عاشورا هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: شهدا شاگردان مکتب عاشورا و سربازان امام راحل هستند.

شهدا شاگردان مکتب عاشورا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یدالله مرادی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی روستای دهقاید در دبیرستان شهید بهشتی دهقاید اظهار داشت: دفاع مقدس یک رویداد بزرگ و مهم بود و شهدا با تقدیم جان خود به اسلام در واقع درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی با تشریح وقایع جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا با ایمان و اعتقاد قلبی مسیر قرب به خداوند را طی کردند.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: شهدا با اتصال به خدا و عشق الهی ره صد ساله را یک شبه پیمودند و به جاودانگی رسیدند و امروز تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی است.
وی با بیان اینکه شهدا شاگردان مکتب عاشورا و سربازان امام راحل هستند یادآور شد: شهدا با درس گرفتن از معمار کبیر انقلاب برای ادای تکلیف راهی جبهه‌ها شدند و در راه ولایت و عشق به نظام اسلامی جان شیرین خود را تقدیم کردند.
مرادی اذعان داشت: بسیاری از عملیات‌ها و صحنه‌های جنگ ما شباهت فراوانی با عاشورا و کربلای اباعبدالله‌الحسین(ع) داشت و این بدان علت بود که شهدای ما قیام سید و سرور شهیدان و یاران باوفای آن حضرت را سرلوحه کار خود قرار داده بودند.
 وی تصریح کرد: امروز دشمن در صدد کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت است و برپایی این یادواره‌ها گام بزرگی در ناکام کردن دشمنان است و موجبات آشنایی نسل امروز با افتخارآفرینان دفاع مقدس می‌شود.
حاج مقداد از سرداران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم باشکوه با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، حال و هوای خاصی به این مراسم داد.
 در پایان نیز با مدیحه‌سرایی یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) از خانواده‌های شهید مرادی، توفیقی و باصولی تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول