اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد:

اعزام 260 دانش‏آموز رودهنی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از اعزام 260 دانش‏آموز رودهنی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی خبر داد.

اعزام 260 دانش‏آموز رودهنی به مناطق جنگی
رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: انتقال مفاهیم ناب و ارزشمند دفاع مقدس یکی از مهم‏ترین وظایف تمام افراد در میهن اسلامی است.
وی ادامه داد: امروز دشمن شکست خورده انقلاب در صحنه‏های نظامی و اقتصادی بدنه غنی فرهنگی این مرز و بوم اسلامی را هدف تیرهای زهرآگین خود قرار داده است.
طاهرخانی افزود: از این رو، بهترین رفتار در مقابل چنین هجمه عظیم فرهنگی که در قالب فناوری‏های ماهواره‏ای و اینترنتی خودنمایی می‏کند، ایجاد استحکامات لازم در جبهه‏های فرهنگی کشور است.
بخشدار رودهن برگزاری اردوهای راهیان نور را پل ارتباطی نسل دیروز و امروز انقلاب خواند و گفت: در دوران نخست پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره)، استکبار جهانی و دنیای سلطه با تصور واهی نابودی همیشگی این حرکت برخاسته از بطن اسلام ناب محمدی (ص) رژیم منفور بعثی را از طریق ایادی منطقه‏ای خود تجهیز کرد.
وی ادامه داد: این تجهیز قوای نظامی رژیم حاکم بر عراق در حالی صورت می‏گرفت که ایران از داشتن ارتشی منظم و کلاسیک برای مقابله با هجمه‏های دشمنان بی‏بهره بود.
طاهرخانی افزود: سرانجام تجاوز ارتش بعث به مرزهای ایران اسلامی آغاز شد؛ اما جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش‏آموز به جای گریز از میدان نبرد و یافتن سرپناهی ایمن، کتاب و قلم را برای مدتی کنار گذاشته و با سلاح سبک انفرادی خود به ستیز با ادوات پیشرفته یگان‏های زرهی تا بن دندان مسلح دشمن پرداختند.
بخشدار رودهن تصریح کرد: امروز می‏توان در قالب اردوهای راهیان نور و در فضای واقعی، حماسه‏سازی‏های جبهه‏های حق علیه باطل را به جوانان و نوجوانان امروز نشان داد و مفاهیم ارزشمندی همچون اطاعت از ولایت فقیه، ایثار و شهادت را آموخت.
وی با تاکید بر لزوم اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی محصول اطاعت اقشار مختلف جامعه از فرمان امام راحل در آن برهه حساس زمانی بود.
طاهرخانی ادامه داد: بر اساس درس‏های برگرفته از مکتب شهدا و با نگاهی دوباره به وصایای رزمندگان گلگون‏کفن درمی‏یابیم که رمز سعادت و تداوم فتوح فرزندان ایران اسلامی در عرصه‏های مختلف جهانی قرار دادن منویات مقام معظم رهبری بر پیشانی حرکت جهادگونه جامعه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول