اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

بیداری اسلامی، محور انقلاب‌های مردمی در منطقه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: محور انقلاب‌های مردمی در منطقه خاورمیانه بر مبنای آگاهی اجتماعی و بیداری اسلامی است.

بیداری اسلامی، محور انقلاب‌های مردمی در منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس ازدشتی، مراد کاظمی سه‌شنبه شب در همایش طرح رهروان شهید فهمیده در تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس نوجوانان ما مکلف به تکلیف نبودند اما شهادت را برای خود آرزو می‌دانستند و عشق به رسیدن به دیار معشوق موجب شد خود را به مناطق عملیاتی برسانند و از کیان ایران اسلامی حفاظت کنند. 
وی  افزود: سیزده ساله‌ها عاشق و شیفته حضرت امام خمینی(ره) بودند و تمام وجودشان سعی در اجرای فرامین حضرت امام (ره) بود.
فرمانده سپاه دشتی خاطرنشان کرد: شهید حسین فهمیده در تاریخ  هشتم آبانماه 1359 در کربلای خرمشهر حماسه آفریدند که امام (ره) او را رهبر سیزده ساله نامید.
کاظمی با اشاره به اینکه ما در مقابل تمام جوانان و نوجوانان وظیفه سنگینی داریم، یادآورشد: امروز وظیفه داریم تا رهبری همچون شهید حسین فهمیده را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و به نسل آینده معرفی کنیم.
وی گفت: جوانان ما در دوران انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس آنگونه حماسی آفریدند که نوجوان سیزده ساله‌ای همچون شهید حسین فهمیده مدال افتخار رهبری از حضرت امام خمینی(ره) گرفتند که حضرت امام (ره) همیشه به جوانان عشق می‌ورزیدند و به نیروی بالفعل و بالقوه آن‌ها ایمان کامل داشتند.
کاظمی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد حادثه شهادت دانش‌آموز بسیجی، شهید فهمیده از اصالت‌های دفاع مقدس است.
وی گفت: شهید فهمیده جان خود را تقدیم عزت کشور، آینده انقلاب، منافع ملی و مسائل مردم کرد.
کاظمی به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: امروز دیکتاتورها برای ماندن رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند ولی فرآیند انقلاب‌های مردمی در منطقه خاورمیانه بر مبنای آگاهی اجتماعی و بیداری اسلامی است.
وی اضافه کرد: رژیم منفور صهیونیستی که با تکیه بر قدرت نظامی و حمایت بی‌دریغ حامیانش آمریکا و غرب خود را بر منطقه و خاورمیانه تحمیل کرده بود هیچگاه تصور نمی‌کرد روزی خیزش توفان ملت‌های منطقه او را در گردابی هولناک فرو خواهد نشاند و در محاصره ملت‌های منطقه نیل تا فرات قرار دهد.
فرمانده سپاه دشتی یادآورشد: اگر زمانی سخن از منافع رژیم صهیونیستی در منطقه بود اکنون در میان تحلیلگران و افکار عمومی سخن از نابودی و محو این رژیم اشغالگر به گوش می‌رسد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول