اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

شرکت نفت متولی تأمین سوخت اقامتگاه‌های تفریحی نیست

خبرگزاری فارس: معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت توان تأمین سوخت مورد نیاز اقامت‌گاه‌های تفریحی و پذیرایی این استان را ندارد.

شرکت نفت متولی تأمین سوخت اقامتگاه‌های تفریحی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین کربی بعدازظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت این استان، اظهار داشت: شرکت گاز باید اقدامات لازم را برای راه‌اندازی جایگاه سوخت CNG سرچشمه‌ها در شهرکرد انجام دهد.
وی با اشاره به برآورد هزینه شرکت گاز در راستای راه‌اندازی این جایگاه سوخت، گفت: شرکت گاز هزینه‌ای معادل 148 میلیون تومان را به منظور احداث این جایگاه مطالبه کرده است که بر اساس قانون شرکت نفت تنها مجوز پرداخت 60 میلیون تومان از این میزان هزینه را دارد.
کربی اضافه کرد: با توجه به عدم پایبندی شرکت گاز به تعهداتش شرکت نفت مدیریت نفت استان را تهدید به خروج تجهیزات این جایگاه به خارج از استان کرده است.
معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در صورتی که شهرداری توان پرداخت 80 میلیون تومان مابه‌التفاوت شرکت نفت را به شرکت گاز دارد، می‌تواند این اعتبار را پرداخت و سپس از محل درآمدهای آن این میزان هزینه را برداشت کند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهرداری نیز توان پرداخت این میزان هزینه را نداشت، شرکت پیمانکار می‎تواند مابه‌التفاوت را پرداخت و اداره آن را برای مدت یک سال در اختیار بگیرد.
کربی بر ضرورت راه‌اندازی این جایگاه سوخت تأکید کرد و گفت: متأسفانه یک میلیارد و 500 میلیون تومان از سرمایه دولت که به منظور احداث این جایگاه هزینه شده ایت در حال حاضر بلااستفاده رها شده است.
وی در ادامه با اشاره به درخواست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری برای تأمین سوخت موردنیاز اقامت‌گاه‌های تفریحی پذیرایی این استان توسط شرکت نفت، خاطرنشان کرد: این شرکت متولی سهمیه حمایتی نیست و توان تأمین سوخت موردنیاز اقامت‌گاه‌های تفریحی پذیرایی این استان را ندارد.
وی با بیان اینکه شرکت نفت، نفت گاز موردنیاز خود را به قیمت لیتری 350 تومان خریداری می‌‎کند، افزود: وزارت کشور باید مشخص کند که سوخت مورد نیاز اقامت‌گاه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از چه محلی تأمین شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول