اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

سوخت مورد نیاز مردم در فصل زمستان تأمین شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با توزیع سوخت نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز مردم با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان اقدام کنند.

سوخت مورد نیاز مردم در فصل زمستان تأمین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، اسماعیل کمالی چهارشنبه شب در جلسه ستاد سوخت شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: تمام دستگاه‌های مرتبط با توزیع سوخت از جمله شرکت نفت، تعاون روستایی و امور عشایری نسبت به اطلاع رسانی دریافت سوخت مورد نیاز مردم با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان اقدام کنند.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه توزیع نفت بر اساس کالابرگ صورت می‌گیرد، مردم باید از طریق سامانه تجارت آسان ثبت نام و برای دریافت کالابرگ سوخت از طریق دفترهای پست بانک شهرستان و دفاتر آی‌سی‌تی روستایی اقدام کنند.
معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: در راستای ساماندهی سوخت موتور پمپ‌های فاقد پروانه بهره‌برداری، جهاد کشاورزی و اداره آبیاری شهرستان وظیفه دارند، آمار و اطلاعات این موتور پمپ‌ها را تهیه تا برای تأمین سوخت مورد نیاز آنها با توجه به فصل کشاورزی اقدام شود.
کمالی خاطرنشان کرد: اگر نظارت جدی بر توزیع سوخت صورت گیرد، سوءاستفاده از سوخت قاچاق به حداقل می‌رسد.
وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان سوخت مورد نیاز مدارس زیر پوشش خود را با ارائه آمار مدارس و نوع دستگاه‌های سوخت مصرفی به شرکت نفت ارسال تا در راستای تأمین سوخت مدارس در فصل زمستان مشکلی ایجاد نشود.
کمالی گفت: امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول و نمایندگی‌های فروش سوخت شهرستان عنبر‌آباد بتوانیم مشکل سوخت را به حداقل برسانیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول