اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تالش:

سارق تالشی دوباره راهی زندان شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری سارق خواروبار فروشی که به تازگی از زندان آزاد شده بود، در این شهرستان خبر داد.

سارق تالشی دوباره راهی زندان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حسین نیک‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری سارق مغازه خواروبارفروشی تالش اظهار داشت: روز گذشته این سارق که قبلا توسط کارآگاهان آگاهی پلیس تالش شناسایی شده بود، دستگیر شد.
وی شکایت فرد مغازه‌دار را دلیل پیگیری موضوع سرقت از خواروبارفروشی مذکور عنوان کرد و افزود: به سرقت رفتن 63 بسته سیگار،57 عدد شکلات کاکویی، کارت شارژ به مبلغ چهار میلیون ریال و یک میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد، کارآگاهان آگاهی این شهرستان را ملزم به رسیدگی به این پرونده سرقت کرد.
فرمانده نیروی انتظامی تالش ادامه داد: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و با دستگیری وی متوجه می‌شوند که به تازگی از زندان آزاد شده است.
وی با بیان اینکه این سارق سابقه‌دار در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
نیک‌فرد دستگیری یک سارق کارت سوخت را نیز از دیگر اقدام‌های پلیس تالش عنوان کرد و ابراز داشت: سارق کارت سوخت در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
وی اضافه کرد: با مراجعه حضوری فردی به مقر انتظامی و اعلام سرقت کارت سوختش در داخل خودروی نیسان او واقع در جایگاه سوخت پمپ بنزین، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مسئول بیان داشت: کارآگاهان آگاهی برای انجام بررسی‌های بیشتر به محل وقوع سرقت اعزام شده و با تحقیقات و تجسس‌های پلیسی خود در پمپ بنزین موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
به گفته وی، متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و کارت سوخت سرقتی نیز از وی کشف و به مالباخته تحویل داده شد.
نیک‌فرد از کشف 900 کیلوگرم توتون قاچاق در این تالش خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند.
وی افزود: پلیس در بازرسی از این خودرو 900 کیلوگرم توتون خارج از شبکه توزیع را کشف و متهم این پرونده را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و هرگونه ناهنجاری مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده و پلیس را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری کنند.
وی مشارکت مردم و همکاری آنها با پلیس را در برقراری بهتر و بیشتر امنیت عمومی بسیار تاثیرگذار دانست.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول