اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد:

دستگیری سارقان طلا فروشی در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی انزلی از دستگیری دو سارق طلا فروشی در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان طلا فروشی در انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با تشریح چگونگی دستگیری سارق مذکور اظهار داشت: عصر روز گذشته دو نفر با یک قبضه کلت کمری پلاستیکی و نقاب بر چهره، قصد سرقت از یک مغازه طلا فروشی را داشتند که عملکرد خوب صاحب مغازه و حضور به موقع پلیس در محل حادثه پس از به صدا درآمدن آژیر موجب فرار آنها با یک دستگاه موتورسیکلت از محل شد.
فرمانده انتظامی انزلی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و در کمتر از 24 ساعت با انجام اقدام‌های پلیسی، یکی از سارقان به نام میلاد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی با اشاره به اعتراف میلاد اذعان داشت: میلاد در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی با همدستی دوستش به نام حسین اعتراف کرد.
شعبانی با بیان اینکه میلاد اعتراف کرد که حضور به موقع پلیس او و دوستش را از سرقت طلا فروشی ناکام گذاشته است، ابراز داشت: حضور به موقع پلیس تمام نقشه‌های آنها را به‌هم ریخت.
وی اضافه کرد: با مشخص شدن هویت متهم دیگر، پلیس شهرستان انزلی با انجام عملیاتی غافلگیرانه، حسین را نیز در مخفیگاهش دستگیر کرد و هر دو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
این مسئول دستگیری سه سارق برق در انزلی را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان در روز گذشته عنوان کرد و افزود: ماموران انتظامی کلانتری 12 این شهرستان در حین گشت زنی به سه نفر که یکی از آنها بالای تیر برق شهری و در حال برش کابل برق بوده برخورد کرده و قبل از اینکه تصمیم به فرار بگیرند، آنان را دستگیر می‌کنند.
وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند، یادآور شد: پلیس مالخر کابل‌های مسروقه را نیز شناسایی کرده و ضمن دستگیری وی، اموال مسروقه را کشف  و تحویل اداره برق این شهرستان داده است.
شعباتی با اشاره به اینکه سارقان سوابق متعدد در سرقت کابل برق دارند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
وی با قدردانی از تعامل مردم شهرستان انزلی با پلیس، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهرستان اطلاع دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول