اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها:

آرامش روحی زندانیان نشانه تلاش مسئولان زندان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها گفت: آرامش، نشاط جسمی و روحی مددجویان نشانگر اهتمام و تلاش مسئولان و کارکنان زندان‌های سیستان و بلوچستان است.

آرامش روحی زندانیان نشانه تلاش مسئولان زندان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، مرضیه فرنیا در بازدید از زندان‌های سیستان‌و‌بلوچستان اظهار داشت: آرامش و نشاط جسمی و روحی مددجویان حاکی و نشانگر اهتمام و تلاش مسئولان و کارکنان زندان‌های سیستان و بلوچستان و اعطای خدمات رسانی خوب و مطلوب به مددجویان است.
وی ضمن مطلوب توصیف کردن ارائه خدمات بهداشت و درمانی به مددجویان در زندان‌های این استان افزود: در حوزه بهداشت و درمان در زندان‌های سیستان‌و بلوچستان با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی، حضور کارکنان با انگیزه، خدمات‌رسانی در این بخش  را در وضعیت خوب و مطلوبی قرار داده است. 
دبیر ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر سازمان زندان‌ها با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های صورت گرفته در قالب برنامه عملیاتی این ستاد بیان داشت: نحوه فرایند اجرای برنامه ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر مبین  و نشانگر بینش جامع و کاملی است که در حوزه‌های مختلف مانند فرهنگی، بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه آموزی، اطلاع‌رسانی، مددکاری و امنیتی در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان با اشاره به نتایج مثبت حاصل از اجرای طرح متادون درمانی (MMT) در زندان‌های کشور و بازتاب مثبت اجرای موفق این طرح در سطح ملی و بین‌المللی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح متادون درمانی (MMT) کاهش آسیب رفتارهای پرخطر در زندان‌های کشور است.
فرنیا ادامه داد: خوشبختانه از زمان اجرای این طرح نتایج مثبت و تاثیرگذاری در پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری‌های پرخطر از جمله ایدز در زندان‌ها به استناد و گواه گزارش‌های پایگاه‌های دیده‌وری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح کشور داشته است.
وی گفت: با توجه به نتایج مثبت و موفق بودن طرح متادون درمانی در کنترل و پیشگیری از بروز بیماری‌های پرخطر، اجرای این طرح در زندان‌های کشور تداوم خواهد داشت.             
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول