اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

بدحجابی اعلام جنگ با قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: بدحجابی اعلام جنگ با قرآن است.

بدحجابی اعلام جنگ با قرآن است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در آیین معارفه دادستان شهرستان کنگان اظهار داشت: دادگستری نقش مهم و تاثیرگذاری در برقراری امنیت و نظم در جامعه بر عهده دارد و تلاش قضات و کارکنان دادگستری در این راستا قابل تقدیر است.
وی افزود: شهرستان کنگان دارای جایگاه خاصی در کشور است و باید امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شود.
امام جمعه کنگان در بخش دیگری از سخنان خود از رواج بی‌حجابی انتقاد کرد و یادآور شد: بدحجابی و بی‌حجابی یک جرم علنی است و بدحجابی در واقع اعلام جنگ با قرآن است.
محمودی با ابراز تاسف از وضعیت بدحجابی در کشور خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بویژه دستگاه قضا انتظار داریم در برابر افراد بی‌حجاب ایستادگی کنند و از آنها می‌خواهیم با جرائم علنی ضد دین برخورد قاطعانه کنند تا کسی جرات جسارت نداشته باشد.
وی تصریح کرد: تظاهر به بی‌عفتی در واقع توهین به مقدسات و خلاف اصول نظام دینی است و باید با این افراد هنجارشکن برخورد کرد.
امام جمعه کنگان بیان داشت: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و باید دستورات اسلام را رعایت کنیم و باید با مظاهر بدحجابی به شدت برخورد شود و در این راستا مسئولان قضائی نقشی مهم و حساس بر عهده دارند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: دادگستری استان بوشهر با هر گونه عمل خلاف برخورد قاطع می‌کند و اجازه نمی‌دهیم به مقدسات توهین شود.
حیدر بحرانی با اشاره به کمبود پرسنل در دادگستری استان و شهرستان‌های تابعه افزود: کمبود پرسنل یکی از مشکلات دستگاه قضا در این استان است که البته وضعیت نیروی دادگستری استان بوشهر در مقایسه با سایر استان‌های کشور بهتر است اما در عین حال تلاش خواهد شد این مشکل نیز برطرف شود.
وی اضافه کرد: برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان‌های مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و امیدوار هستیم بتوانیم در این راستا به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.
بحرانی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه با عوامل هنجار شکن اذعان داشت: با مخلان نظم اجتماعی و بر هم زنندگان امنیت در سراسر استان برخورد می‌کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول