اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بدحجابی بزرگ‌ترین منکر اجتماعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: بدحجابی بزرگ‌ترین منکر اجتماعی است که اگر نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم به سرعت آثار آن گریبانگیر می‌شود.

بدحجابی بزرگ‌ترین منکر اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیله‌سوار اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی دوری جامعه از منکرات و برخی پدیده‌های زشت همچون بی‌حجابی و بدحجابی بود که امروز با گذشت سه دهه از به ثمر نشستن این انقلاب عده‌ای تلاش می‌کنند این فرهنگ به بایگانی سپرده شده را دوباره احیا کنند.
وی با یادآوری این‌که دشمن تلاش خود را در بدحجاب جلوه دادن زنان ما به گور می‌برد، تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی ما بزرگ‌ترین فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر ترویج پیدا کند و رونق بگیرد در آن صورت هیچ آثار سو و بدی را در این باب شاهد نمی‌باشیم.
قیاسی تلاش استکبار را برای شکستن حریم و حرمت حجاب یادآور شد و خاطر نشان کرد: بدحجابی در حقیقت نوعی بداخلاقی اجتماعی است که عده‌ای تلاش می‌کنند این بداخلاقی‌ها را در جامعه اسلامی ترویج و ترغیب کنند.
وی در ادامه سخنان خود یکی از راه‌های سالم‌سازی جامعه را توجه جدی به این امر خطیر اعلام کرد و ادامه داد: سلامت جامعه با تربیت و اخلاق شایسته و رعایت حریم و حدود الهی امکان تحقق و عینیت پیدا می‌کند چرا که در جامعه بی‌عفت و بی‌حرمت هرگز حیا و آبرو حفظ نمی‌شود.
این مسئول در ادامه سخنان خود به مصداق‌های دیگری از رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:‌ نباید این اصل به باده فراموشی سپرده شود چرا که همه ما در امور روزانه و کارهای اجتماعی خود به تذکر و گوشزد کردن مسایل بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم.
قیاسی در ادامه افزود: ما در فضاهای آموزشی، پرورشی، ورزشی و حتی بازار و کوچه‌های خود معروفات را به افراد جامعه تبیین کنیم و با نشان دادن منکرات سعی شود تا جلوی برخی از انحرافات و نابسامانی‌ها در حوزه اجتماعی گرفته شود.
به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در پایان اظهار داشت: ستاد احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها نباید به نوشتن برخی از مصوبات و موارد مطرح شده اکتفا کند بلکه با یک سیاست‌گذاری و حرکت صحیح و ابلاغ آن به دستگاه‌‌های مختلف می‌تواند از بروز آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی جلوگیری کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول