اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

بدحجابی با احساسات ساماندهی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر گفت: با احساسات نمی‏توان وضع بدحجابی را در استان سمنان سر و سامان داد.

بدحجابی با احساسات ساماندهی نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در فرمانداری مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: با احساسات نمی‏توان وضع بدحجابی را در استان سمنان سر و سامان داد.
وی تصریح کرد: باید با عقلانیت بیشتر و تاکید بر امر به معروف در مرحله نخست و تشویق به آن در مرحله دوم نهی از منکر را پیگیری کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: انجام دادن کارهای فرهنگی نیازمند به صبر و حوصله  است.
فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز در این جلسه گفت: مسئله حجاب و عفاف بسیار جدی و در سطح بسیار وسیعی در جامعه از طرف مسئولان رده بالا مورد توجه و حمایت قرار گرفته است و ما هم سعی داریم با همکاری روسا و مسئولان ادارات و نهادهای تابعه شهرستان مهدیشهر این امر مهم را تا حد رضایت‏بخشی به مرحله اجرا در آوریم.
عیسی فاضلی افزود: کار در زمینه حجاب و عفاف باید ریشه‏ای انجام شود چرا که موضوع آن اعتقادی و اسلامی است و از یک فرهنگ و سنت متمدن از طریق دانشگاه‏ها و آموزشگاه‏های عالی وارد جامعه می‏شود و اثرات منفی آن تا حدی بر جامعه مردمی و متدین مهدیشهر سایه افکنده است.
حسن سعدالدین مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان نیز در این مراسم گفت: ستاد پیاده‏سازی فرهنگ صیانت از حقوق شهروندی در پی دستورات رئیس جمهوری در سه بخش حجاب و عفاف، حقوق شهروندی، امنیت اجتماعی کاملا آماده عمل است و مهم‏ترین وظیفه خود را در این سه بخش می‏داند و بر اجرای بی‏عیب و نقص آن صحه می‏گذارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول