اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‎شهر:

نباید از پدیده بدحجابی به آسانی عبور کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‎شهر گفت: بدحجابی یک منکر مسلم است که نباید از پدیده بدحجابی به آسانی عبور کرد و با آن مقابله شود.

نباید از پدیده بدحجابی به آسانی عبور کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ملکیان عصر جمعه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به وجود برخی منکرات و بدحجابی‎ها در شهر، از پدیده بدحجابی به عنوان یک منکر مسلم نام برد و اظهار داشت: بدحجابی، مسئله‎ای است که باید نسبت به آن حساس بود.
وی همچنین به شرایط وجوب امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و خواستار برخورد جدی دستگاه‎ها با منکرات اجتماعی شد و در ادامه افزود: انجام نهی از منکر ممکن است با سختی‎هایی همراه باشد، اما مسئولان باید با اعتقاد قلبی و به عنوان یکی از ضرورت‎های نظام به آن اهمیت دهند و ارزش لایزال دین و مدیریت نظام و حکومت دینی را به ثبوت برسانند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین‎شهر در بخش دیگری از بیانات خود به لزوم مقابله با آسیب‎های عزاداری و تهاجم فرهنگی و دقت در تظاهر واقعیت عزاداری‎ها در محرم و مقابله با بدعت‎های تدریجی و ترویجی بیان داشت: در برخی مجالس که به نام عزاداری بر پا می‎شود، شأن مراسم نادیده انگاشته می‎شود.
به گزارش فارس، در این نشست همچنین مصطفی هادیزاده، فرماندار شهرستان به چگونگی مصوبات جلسه قبل پرداخت و روند اجرایی آن را تفسیر کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول