اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

رویکرد فرهنگی دولت باید همراه با اختصاص اعتبار باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور به رویکرد دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: رویکرد فرهنگی بوده، اما بودجه‌ای نیامده و این مسئله به استاندار مازندران هم گفته شد و او هم تایید کرد.

رویکرد فرهنگی دولت باید همراه با اختصاص اعتبار باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام سید حسین امیری ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان بیان داشت: شرط مدیریت امور فرهنگی ظرافت است و نباید منتظر ماند تا اتفاقی بیافتد و دنبال چاره بود.
وی ابراز داشت: هر گاه بحث حجاب، اعتیاد و... پیش می‌آید همه نگاه‌ها به نیروی انتظامی است در حالیکه این مشکل در درجه اول مشکل مسئولان فرهنگی است و باید پاسخ دهند چرا فرهنگ‌سازی نشد و به حد مشکل رسید.
امیری اظهار داشت: در بحث آموزش و تذکر همیشه عقب هستیم به‌عنوان مثال در بحث کراک اول صحبت نمی‌شد تا مشکل حاد شد و تازه به فکر افتادیم و به صداوسیما کشید و بحث‌های کارشناسی شروع شد، اطلاع رسانی انجام گرفت و مضرات مصرف تذکر داده شد و مصرف این ماده مخدر کاهش یافت.
امام جمعه نور ادامه داد: مدتی هم بحث شیشه همچنین شد و اثرات خوبی داشت، اما دیر عمل شد، امور فرهنگی باید از پایه شروع شود، آموزش و پرورش در این بحث وظیفه مهم و سنگینی دارد و باید کلاس به کلاس آموزش داده شود مضرات اعتیاد، بدحجابی، دوستی خیابانی و... گفته شود، گاهی با چادر بودن را مورد تمسخر می‌گیرند، یقینا این اقدامات از اتفاقات بعدی پیشگیری می‌کند.
وی به رویکرد دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: رویکرد فرهنگی بوده، اما بودجه‌ای نیامده و این مسئله به استاندار مازندران هم گفته شد و او هم تایید کرد، جلسات برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی می‌کنیم وقتی به عمل می‌رسیم اعتبار نداریم.
امیری با بیان اینکه برگزاری مراسم و مناسبت‌ها، دعوت از کارشناسان و... نیاز به هزینه دارد از فرماندار خواست تا تدبیر شود و اعتبارات مورد نیاز در نظر گرفته شود همچنین اعتبارات موجود دستگاه‌های شهرستان تجمیع و در امور فرهنگی شهرستان هزینه شود.
  
* تفکیک جنسیتی مشکلات روابط غیررسمی را حذف می‌کند
یک عضو شورای شهرستان هم برنامه‌ریزی برای عدم اعتیاد مجدد معتادان پاک شده و حمایت‌های لازم از آنان، عدم وجود مکان تفریحی توریستی که پاسخگوی شهروندان باشد را از معضلات شهرستان ذکر کرد.
علی‌اکبر مرزی عدم قانون جامع مبارزه با بدحجابی و روابط خیابانی دختر و پسر و جسور شدن آنها پس از دستگیری و ارجاع به دادگاه را عامل طلاق دانست و اذعان داشت: تفکیک جنسیتی مشکلات روابط غیررسمی را حذف می‌کند.
وی معضل تکدی‌گری در جامعه و عدم اجرای مصوبات جلسات، عدم برخورد جدی دستگاه قضایی با عاملان توزیع مواد مخدر را از دیگر مشکلات شهرستان ذکر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول