اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد:

فرهنگ استانی در جامعه ایستایی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: با توجه به اینکه فرهنگ استانی در جامعه ایستایی ندارد باید برای استان‌های غیر برخوردار، آینده درخشانی را برنامه‌ریزی کرد.

فرهنگ استانی در جامعه ایستایی ندارد
محمدجعفر محمدزاده در حاشیه بازدید از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مردمی صبور، نجیب، مخلص و وطن‌پرست دارد که از ویژگی‌های لیاقت، پویایی و رشد فرهنگی بی‌نهایت برخوردار هستند.
وی به پیشینه درخشان فرهنگی و سابقه تمدن تاریخی این خطه از میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: تاریخ سیستان و بلوچستان بیانگر ظلمی که شاهان مستبد ادوار گذشته بر این منطقه روا داشته‌اند که جبران آن لازمه تلاش و کوشش فروان است.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رشد علمی و فرهنگی به ویژه در سطح دانشگاهی را در استان سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این مهم بدان معنی نیست که حد توقف در مباحث فرهنگ استان به وجود آید بلکه باید مستمر و مداوم برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی آن برنامه‌ریزی داشت.
محمدزاده ظرفیت سیستان و بلوچستان را برای بهره‌گیری از مزیت‌ها و موهبت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا و مثبت ارزیابی و عنوان کرد: رسالت رسانه‌های استان در ارتقای سطح فرهنگی بسیار خطیر و حساس است که باید با همت و تلاش مضاعف بتوانند کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های ادوار گذشته را جبران کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول