اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای چندمین بار؛

معاون شهردار شیراز فقط به باید و نبایدهای حوزه فرهنگ پرداخت

خبرگزاری فارس: برای چندمین بار متوالی معاون فرهنگی شهردار شیراز بدون آنکه از اقدام جدی صورت گرفته‌ای در زمینه فرهنگ شهروندی سخنی به میان آورد، به تکرار آنچه باید بشود پرداخت.

معاون شهردار شیراز فقط به باید و نبایدهای حوزه فرهنگ پرداخت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز، محمد فرخ‌زاده در نشستی که با تعدادی از افراد جمع شده در مجموعه خود به عنوان مشاوران و نخبگان فرهنگی در شیراز برگزار کرد، با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در حوزه مسائل شهری، اظهار داشت: اگر مردم مشارکت نکنند هیچ کاری از دست هیچ ارگان و مسئولی بر نمی‌آید و تجربه نشان داده هر جا مردم حضور داشته‌اند کارها موفق بوده است.
فرخ‌زاده در ادامه با اشاره به نامگذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران از سوی مقام معظم رهبری، گفت: پس از معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) توسط مقام معظم رهبری لازم است برای معرفی هرچه بیشتر آن توسط تمام دستگاه‌ها تلاش جدی صورت گیرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز ضرب سکه ملی شاهچراغ، برگزاری نشست‌های تخصصی ملی، جذاب کردن محیط حرم اهل بیت (ع)، آراستن ورودی‌های شهر شیراز از چند کیلومتر قبل از ورود به شهر، راه‌اندازی مرکز چاپ و نشر قوی و تولید محصولات فرهنگی و اجتماعی فاخر، یکنواخت سازی نمادهای شهری با الگوی اسلامی ایرانی، برنامه‌های بین‌المللی و... را از جمله راهکارهای موثر در زمینه معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع ) در ایران عنوان کرد و گفت: در حوزه‌های انتشارات و تبلیغات شهری، مدیریت دانش معنوی در حوزه تبیین تفکرات ائمه (ع)، زیباسازی معنوی شهری، نصب نمادها و فروشگاه عرضه نمادهای معنوی مربوط به سومین حرم اهل بیت (ع) کم‌کاری کرده‌ایم.
در ادامه این نشست گروه افرادی که به عنوان فعالان فرهنگی جمع شده در این مجموعه گرد آمده‌اند، به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه مسائل شهری پرداختند.
به گزارش فارس، شهروندان شیرازی تاکنون پاسخ خود مبنی بر اینکه این «بایدها» را چه کسانی مسئولیت دارند تا به فعل برسانند، دریافت نکرده‌اند.
گویی اینکه برخی مسئولیت پذیرفته‌اند تا فقط به بیان نقطه‌نظرات شخصی خود بپردازند و تمام کارهایی را که در عهده و وظیفه دارند را به نحوه عملکرد شهروندان و مردمی که سئوال و پرسش از مسئولان حق مسلم آنها است، مرتبط سازند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول