اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 روز گذشته؛

270 هزار خانوار کرمانی سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: طی 9 روز سرشماری نفوس و مسکن در استان کرمان حدود 270 هزار خانوار سرشماری شدند.

270 هزار خانوار کرمانی سرشماری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده صبح امروز در جلسه بررسی روند اجرای سرشماری نفوس و مسکن در استان کرمان با حضور استاندار کرمان اظهار داشت: در مجموع 786 هزار و 100 خانوار در استان کرمان باید در طرح سرشماری شرکت کنند.
وی تعداد خانوارهای شهری را 488 هزار و خانوارهای روستایی را 298 هزار اعلام کرد و بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن تاکنون بیش از 270 هزار خانوار شمارش شده‌اند.
تکلوزاده با بیان اینکه هر سه روز یکبار گزارش عملکردی از فعالیت‌های سرشماری تهیه می‌شود، افزود: هم‌استانی‌ها همکاری خوبی با مأموران اجرایی داشته‌اند و به هیچ مشکلی برخورد نکرده‌ایم.
وی تصریح کرد: حدود 4 هزار و 800 نفر در استان کرمان برای سرشماری نفوس و مسکن در رده‌های مختلف اجرایی درگیر هستند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: در راستای اجرای این طرح جهاد کشاورزی شمال و جنوب کرمان، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی همکاری بسیار زیادی داشته‌اند.
تکلوزاده اظهار داشت: 755 دستگاه خودرو برای اجرای این طرح نیاز داشتیم که 173 دستگاه آن از سوی ادارات مختلف تأمین شد.
وی عنوان کرد: 23 خودرو در کرمان، 13 خودرو در رودبار جنوبی و 9 خودرو در فاریاب کمبود است که شهرستان‌های فاریاب و رودبار جنوبی توان تأمین آن را نداشتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول