اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک هفته سرشماری انجام شد؛

سرشماری 3700 خانوار شهری و روستایی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در پایان یک هفته از اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سه هزار و 766 خانوار شهری و روستایی سرشماری شده‌اند که از این تعداد 921 خانوار شهری و دو هزار و 855 خانوار روستایی بوده‌اند.

سرشماری 3700 خانوار شهری و روستایی در تنگستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن گرامیداشت ایام روز نوجوان، روز دانش‌آموز و هفته ولایت اظهار داشت: گرامیداشت دهه ولایت، احیا فریضه الهی محسوب می‌شود که ریشه اصلی آن ترویج فرهنگ غنی دین مبین اسلام است.
وی افزود: باید برای ایجاد شور و نشاط معنوی در این ایام حداکثر تلاش را داشته باشیم، چرا که عید غدیر نمادی برای نمایش عشق ورزی دوستداران و پیروان حقیقی اهل بیت و تجدید پیمان با مقام عظما ولایت است.
زارع بر برگزاری برنامه‌های متناسب با این ایام با هماهنگی با ریاست ستاد بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان تاکید کرد.
وی به 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز اشاره و بیان کرد: 13 آبان در تاریخ ملی ایران به قدری عظمت دارد که امام خمینی (ره) آن را به عنوان انقلاب دوم نام نهادند.
فرماندار تنگستان ادامه داد: تسخیر لانه دانش‌آموزی توسط دانشجویان و دانش‌آموزان انقلاب قدرت کاذب آمریکا جنایتکار و عوامل داخلی آن را فرو ریخت و زمینه گسترش فریاد علیه نظام‌های سلطه‌گر را فراهم ساخت.
وی خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه‌های مطلوب و با شکوه روحیه استکبار ستیزی را به نسل‌های جدید منتقل کرد.
زارع در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح عظیم سرشماری در شهرستان اشاره و عنوان کرد: کسب آمار و اطلاعات دقیق از مؤلفه‌های برنامه ریزی برای توسعه پایدار است که اجرای سرشماری در این راستا صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه قریب به 100 نفر در سطح شهرستان در این طرح مشارکت دارند، افزود: از این تعداد 44 مأمور سرشماری در 13 گروه شهری و روستایی ساماندهی شده و از دوم آبان ماه کار خود را آغاز کرده‌اند.
فرماندار تنگستان به تشریح آخرین وضعیت اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان پرداخت و اعلام کرد: در پایان یک هفته از اجرای این طرح سه هزار و 766 خانوار شهری و روستایی سرشماری شده که از این تعداد 921 خانوار شهری و 2855 خانوار روستایی بوده است.
وی اضافه کرد: کار سرشماری در دو روستای مل‌گپ و سالم آباد به پایان رسیده و امروز نیز سرشماری در روستای کری به پایان می‌رسد.
زارع در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ستاد برگزاری انتخابات به منظور هماهنگی‌های لازم برای اجرای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در یک فضای آرام در شهرستان تشکیل شده است.
وی به فتنه 88 پس از انتخابات ریاست جمهوری اشاره و یادآور شد: دشمن همواره تلاش کرده تا با تبلیغات رسانه‌ای مانع حضور مردم در انتخابات شده که با بصیرت و هوشیاری مردم ناکام مانده است.
فرماندار تنگستان به تدوین برنامه پنجم توسعه در استان اشاره و خواستار شد: مدیران دستگاه‌های اجرای با پیشنهاد نیازها و اولویت‌های شهرستان در حوزه خود به ادارات کل، زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان در سند پنجم توسعه را فراهم کنند.
وی همچنین متذکر شد: دستگاه‌های اجرای ضمن تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به این فرمانداری اعلام کنند.
امام جمعه اهرم و رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر نیز در این نشست به ایام عید غدیر اشاره کرد و با بیان اینکه در آستانه بزرگ‌ترین عید مسلمانان قرار گرفته‌ایم، گفت: مهم‌ترین رسالت بنیاد بین‌المللی غدیر تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر است که این بنیاد در شهرستان نیز در این راستا تلاش کرده است.
حجت‌الاسلام عیسی راستگو همچنین بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرای در نماز جمعه با توجه به تأکیدات استاندار محترم اشاره کرد.
در پایان این نشست از مدیران دستگاه‌های اجرایی که بیشترین همکاری را در راستای برگزاری عید غدیر با بنیاد بین‌المللی غدیر داشته‌اند با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول