اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

سرشماری روزانه 10 هزار خانوار در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه 10 هزار خانوار در این استان سرشماری می‎شوند.

سرشماری روزانه 10 هزار خانوار در چهارمحال و بختیاری
عبدالله اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تأکید بر اینکه همکاری مردم نقش مهمی در برگزاری سرشماری سالم دارد، اظهار داشت: مردم باید برای برگزاری سرشماری سالم و به دست آوردن آمار و اطلاعات صحیح برای برنامه‌ریزی آتی کشور همکاری لازم را با ماموران سرشماری داشته باشند.
وی افزود: با توجه به حجم بالای فعالیت در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، از مردم درخواست می‌شود تا برای کاهش زمان و ضرورت انجام دقیق سرشماری، مدارک شناسایی مورد نیاز، مانند شناسنامه و کارت شناسایی خود را در اختیار داشته باشند.
اسدپور همکاری مناسب خانواده‌ها با مأموران سرشماری را ضروری بیان و تأکید کرد: انجام این طرح با دقت و سلامتی بیشتر، نتیجه مطلوبی در برنامه‌ریزی‌های آینده دارد.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور، گفت: آگاهی از درصد بیکاری سنین مختلف در کشور و شناسایی مناطق نیازمند سرمایه گذاری از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح محسوب می‎شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون افزون بر ۷۰ کشور دنیا برای دست‌یابی به آمار بیکاری در کشور خود از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استفاده می‌کنند.
اسدپور نقش و جایگاه مطبوعات و رسانه‌های جمعی را در آگاه سازی خانواده‌ها و افکار عمومی برای مشارکت و همکاری با مأموران سرشماری را بسیار مهم و تأثیرگذار بیان و تصریح کرد: رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری و مطبوعات کشوری در فرایند ۲۱ روزه سرشماری می‌توانند با برنامه‌های مناسب خود به برگزاری سرشماری سالم کمک کنند.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرای مکلف به همکاری با مأموران سرشماری هستند، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید به تعهدات خود مبنی بر همکاری لازم با ماموران سرشماری پایبند باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول