اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست اجرای طرح؛

6 هزار خانوار دماوندی سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در هفت روز نخست اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن، حدود 6 هزار خانوار شهرستان دماوند مورد سرشماری قرار گرفتند.

6 هزار خانوار دماوندی سرشماری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، با اشاره به ثبت آمار و اطلاعات حدود 6 هزار خانوار دماوندی از ابتدای طرح سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان ماه در سراسر کشور آغاز شده که در دماوند، 83 مامور آمارگیر با گذراندن دوره‏های مختلف آموزشی، در محل‏های تعیین شده مستقر شده‏اند و نسبت به جمع‏آوری اطلاعات شهروندان اقدام می‏کنند.
وی با اشاره به همکاری شایسته مردم شهرستان دماوند در اجرای هر چه بهتر طرح سرشماری نفوس و مسکن تصریح کرد: مردم شهرستان با همکاری خوبی که با ماموران سرشماری داشته‏اند، کمک شایانی به کسب اطلاعات کامل و جامع کردند.
فرماندار شهرستان دماوند از دیگر خانوارهایی که تاکنون ماموران برای سرشماری به آنان مراجعه نکرده‏اند خواست تا با در دسترس داشتن مدارک شناسایی و به ویژه کارت ملی برای ارائه به آمارگیران و اعلام اطلاعات خود، مأموران را در این امر مهم یاری کنند.
قاسمی‏فرزاد با تاکید بر حضور 83 مامور آموزش‏دیده در طرح سرشماری در شهرستان دماوند افزود: 22 نفر از این ماموران سرشماری در مناطق روستایی، 60 نفر در مناطق شهری و یک نفر به صورت تلفیقی بین این مناطق حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: با تقسیمات انجام شده، 30 مامور در حوزه شهری دماوند، 17 مامور در حوزه شهری رودهن، دو مامور در آبعلی، هشت نفر در آبسرد و سه نفر در حوزه شهری گیلان به فعالیت می‏پردازند.
فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: ماموران آموزش‏دیده سرشماری نفوس و مسکن با لباس‏هایی متحدالشکل و کارت شناسایی معتبر به منازل مراجعه می‏کنند و نسبت به تکمیل فرم‏های مخصوص این طرح مبادرت می‏ورزند.
قاسمی‏فرزاد طرح سرشماری نفوس و مسکن را اساس برنامه‏ریزی کشور و شهرستان خواند و ادامه داد: سرشماری صحیح و دقیق نقش مهمی در برنامه‏ریزی‏های آتی کشور و شهرستان خواهد داشت که همکاری مردم می‏تواند این برنامه‏ریزی‏ها را جامع و کامل‏تر سازد.
فرماندار شهرستان دماوند از حمایت‏های بی‏دریغ استاندار تهران و معاون برنامه‏ریزی وی که با مساعدت‏های ویژه عوامل اجرای این طرح بزرگ ملی در شهرستان را یاری کردند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول