اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان اعلام کرد:

47 هزار خانوار در سمنان سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان اعلام کرد: در شش روز ابتدایی فعالیت ماموران آمارگیری در استان سمنان، 47 هزار خانوار در استان سمنان سرشماری شدند.

47 هزار خانوار در سمنان سرشماری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز درباره نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: گزارش دوره‏ای سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 استان سمنان آماده شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای سرشماری از دوم آبان ماه تا پایان روز هفتم این ماه، به مدت شش روز، در استان سمنان تعداد 47 هزار و 372 خانوار فهرست‏برداری شدند.
استاندار سمنان اضافه کرد: از این تعداد، 38 هزار و 134 خانوار برای آنها پرسش‏نامه تکمیل شده و بقیه در زمان مراجعه آمارگیر غایب بوده‏اند،
رهی اضافه کرد: همچنین یک هزار و 543 نفر از اعضای خانوارهای موسسه‏ای نیز در این مدت مورد سرشماری قرار گرفته‏اند.
استاندار سمنان افزود: از مجموع تعداد خانوارهای فهرست‏برداری شده حدود 80 درصد در مناطق شهری و 20 درصد در مناطق روستایی سکونت دارند.
استاندار سمنان ادامه داد: در این راستا، با تصویب هیئت دولت سرشماری عمومی هر پنج سال یک بار انجام می شود و با دستور محمود احمدی‏نژاد، رئیس جمهوری نخستین سرشماری عمومی امسال از 2 تا 22 آبان‏ ماه هم‏زمان با سراسر کشور در استان سمنان هم برگزار خواهد شد.
رهی یادآور شد: در استان سمنان، 550 نفر مامور سرشماری با 181 دستگاه خودرو و در کل یک هزار و 99 نفر نیروی اجرایی و ستادی، اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 را بر عهده دارند.
وی افزود: امید است شاهد مشارکت و همکاری صمیمانه تمامی اقشار جامعه در این سرشماری باشیم و همه مردم متدین و همیشه در صحنه استان سمنان با پاسخگویی دقیق و درست به ماموران سرشماری در ساختن آینده‏ای روشن و شکوهمند برای کشور و استان بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‏های درست خدمت خدمتگزار مشارکت و همکاری کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول