اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی اختراعات نورنبرگ صورت گرفت؛

کسب مدال برنز توسط دانش‌آموز بسیجی همدانی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌‌آموزی استان همدان گفت: دانش‌آموز بسیجی و مخترع همدانی مدال برنز مسابقات نورنبرگ آلمان را از آن خود کرد.

کسب مدال برنز توسط دانش‌آموز بسیجی همدانی
حسن نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به درخشش همدان در مسابقات بین‌المللی اختراعات آلمان اظهار داشت: دانش‌آموز بسیجی "علی جعفری محب" توانست مدال برنز مسابقات بین‌المللی اختراعات نورنبرگ آلمان را از آن خود کند.
وی ادامه داد: "علی جعفری محب" دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان شاهد ابن‌سینا ناحیه 2 همدان مخترع "دستگاه آب شیرین کن خورشیدی" است که توانسته به این افتخار دست پیدا کند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان افزود: این دانش‌آموز اهل شهر لالجین همدان است که زیر نظر استاد راهنمای خود "جمشید پیری" یکی از معلمان توانمند همدانی به این اختراع دست یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اختراع جعرفی‌محب به ثبت ملی رسیده است، گفت: اختراع وی به شماره 69407 در تاریخ 16/1/90 به ثبت ملی رسیده است.
نوروزی با تبریک این موفقیت و افتخارآفرینی به جامعه بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج گفت: بیش از 40 مخترع کشور ایران به مدت یک هفته در نمایشگاه بین‌المللی اختراعات نورنبرگ آلمان حضور یافتند.
وی در ارتباط با تعداد کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات نیز تأکید کرد: در این نمایشگاه مخترعانی از 35 کشور توسعه یافته جهان حضور داشتند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: همه‌ساله سازمان‌های معتبر علمی بین‌المللی مانند IFIA و وزارت علوم و دانشگاه‌های معتبر دیگر کشورها به عنوان حمایت‌کننده بخش خارجی نمایشگاه اختراعات نورنبرگ، جوایز ویژه خود را به برگزیدگان این جشنواره اعطا می‌کنند.
وی در پایان با بیان اینکه تولید علم از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج است، بیان کرد: بسیجیان باید در تمام صحنه‌ها به منظور طنین‌انداز شدن تفکر بسیج حضور فعال داشته باشد و زمینه شناساندن این تفکر متعالی و ظرفیت‌های آن را به همگان فراهم کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول