اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

دستاوردهای بسیج قابل شمارش نیست

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای نیروهای بسیجی در حوزه‌های مختلف در هیچ شرایطی قابل شمارش نیست.

دستاوردهای بسیج قابل شمارش نیست
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: نیروهای ولایت‌مدار بسیجی از بدو تاسیس تاکنون در حوزه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای به ملت ایران عرضه کردند به طوری‌که فرآیند سازندگی و آبادانی کشور تا حدود زیادی شتاب گرفته است.
وی افزود: نیروهای بسیجی در همه صحنه‌ها اعم از علمی، فرهنگی، دفاعی و ...حضور چشم‌گیری را از خود به منصه ظهور رساندند به طوری‌که نوجوانان و جوانان فعال در بسیج دانش آموزی نیز به هیچ‌عنوان از این موضوع استثنا نیستند چرا که به دلیل نفوذ مفاهیم انقلابی و ارزش‌های نظام در ذهن و روح‌شان برای حضور در همه عرصه‌ها با شوری زایدالوصف همت می‌کنند.
این مسئول به استقبال دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از برنامه‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور حتی آذربایجان غربی به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید منجر می‌شود تا جایی که به دلیل موفق بودن این برنامه‌ها و برگزاری مراسم‌های متنوع در این سفرها، مردم برای اعزام همراه کاروان رغبت زیادی از خود نشان می‌دهند.
وی در ادامه به یکی از حوزه‌های فعال و سرافراز بسیج یعنی بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: با فعالیت اعضای بسیج سازندگی، میزان خدمت‌رسانی دولت در مناطق محروم تا حدود زیادی افزایش یافته است به همین دلیل رفته رفته محرومیت و فقر از چهره مناطق محروم استان چه بسا کشور زدوده می‌شود و برای تسهیل امور زندگی و فعالیت اقتصادی مردم اقدامات زیادی انجام می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه بسیجیان تا نقاط صفر مرزی حضور دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از روستاها در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور قرار گرفته‌اند نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی به ندرت برای حضور یافتن در مرزها امکانات لازم را در اختیار دارند ولی بانوان بسیجی در همه مناطق استان برای برپایی کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های احکام، مفاهیم قرآنی و پاسخگویی به سوال‌های دینی و ... اقدام می‌کنند.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان جهاد اقتصادی اظهار داشت: بسیج از سال‌های ابتدایی پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون در همه برهه‌ها با جدیت و پشتکار مضاعفی وارد عمل شده است ولی نامگذاری سال جاری به‌عنوان جهاد اقتصادی، منجر به دمیده شدن انرژی و توان بیشتری در کالبد افراد شده است به طوری که آثار و برکات آن در همه مناطق اعم از شهری و روستایی به وضوح دیده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول