اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت هفته بسیج؛

بسیجیان چهارمحال و بختیاری رایگان ویزیت می‎شوند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اقشار مردمی به ‌ویژه بسیجیان این استان رایگان ویزیت می‎شوند.

بسیجیان چهارمحال و بختیاری رایگان ویزیت می‎شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: بسیج بعد از درخشش در دوران هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌ها، با توجه به حمله دشمن در قالب تهدیدات نرم، سنگرهای خود را از میادین نظامی به عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سازندگی آورده است.
وی با بیان اینکه خدمات بسیج جامعه‌ پزشکی در جنگ تحمیلی و مناطق محروم درخشان است، گفت: همه‌ اعضای جامعه پزشکی باید با نگاه به آن دوران ارزشمند در چارچوب تفکر بسیجی، فعالیت کنند.
اسحاقی خاطرنشان کرد: برهمین اساس بسیج جامعه‌ پزشکی با بهره‌گیری از اساتید گروه پزشکی و پیراپزشکی با سیاست‌گذاری و ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در همین مسیر و هدف حرکت می‌کند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در مراکز درمانی سطح این استان خبر داد و گفت: برپایی بیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی، ویزیت رایگان اقشار مردمی به ‌ویژه بسیجیان، اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرکرد و لردگان به مناطق محروم استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‎شود.
اسحاقی اضافه کرد: ویزیت رایگان مراکز درمانی دولتی و خصوصی در شهرستان شهرکرد، بروجن و فارسان، توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری شب شعر و خاطره در کانون بسیج جامعه پزشکی فارسان از دیگر این برنامه‎ها محسوب می‎شود.
وی تاکید کرد: گسترش و اشاعه‌ تفکر دینی ایثار، شهادت و فرهنگ مقدس و معنوی بسیج، تلاش در راه گسترش و ارتقای اخلاق پزشکی و ارایه‌ الگوهای علمی و عملی در جامعه‌ پزشکی پیگیری می‌شود.
اسحاقی ادامه داد: بی‌شک بسیج یکی از مهم‌ترین مولودها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امام(ره) در وصف آن فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول