اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار:

سرمایه‌گذاران جویباری برای تشکیل تیم کشتی پیش‌قدم شوند/ اجرای طرح جاده سلامت به سال 91 موکول شد

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: سرمایه‌گذاران جویباری برای تشکیل تیم کشتی جوانان پی‌شقدم شوند.

سرمایه‌گذاران جویباری برای تشکیل تیم کشتی پیش‌قدم شوند/ اجرای طرح جاده سلامت به سال 91 موکول شد
علیرضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار در مورد توجه شهرداری جویبار ورزش اظهار داشت: نام جویبار عجین شده با ورزش کشور است.
وی با اشاره به حضور یلان جویباری در عرصه قهرمانی و مدال‌آوری در ایران تصریح کرد: پهلوانان نامی چون مرحوم حسین نوروزیان، برادران واگذاری، اسماعیل‌پور، حاجی‌زاده، یزدانی، قاسمی، نقوی و ورزشکاران بی بدیلی چون محمود فکری، شهاب گردان در فوتبال و 18 فوتبالیست شهرستان در سطوح ملی و استانی، نام‌آوران رشته‌های بوکس و تکواندو، سرمایه‌های جویباری‌اند که نام جویبار را همواره پرآوازه می‌دارند .
این مسئول با بیان اینکه مسئولان شهری حامیان ورزش هستند، بیان داشت: به همین منظور شهرداری جویبار در سال گذشته بیش از 60 میلیون تومان حمایت مالی به تیم‌های و هیئت‌های ورزشی شهرستان کمک کرده است.
گنجی با اعلام اینکه از این میزان 50 میلیون تومان مربوط به تیم کشتی بوده، خاطرنشان کرد: برای ورود تک تک خانواده‌های جویباری در عرصه ورزش گام‌های مثبتی در شهر برداشته شده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری جویبار برای اجرای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سطح ابراز داشت: فضای پارک شهری جویبار را به سمت و سوی ورزش سوق داده‌ایم و مجموعه کامل ورزشی تهیه و به زودی در ورودی اصلی آن تعبیه می‌شود.
شهردار جویبار در ادامه به طرح جاده سلامت در شورای ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: قرار شد از میدان کشتی تا ابتدای جاده کیاکلا در بلوار ورداسبی این طرح اجرا شود.
این مسئول یادآور شد: به دلیل مشکلاتی چون تعریض ملک و وجود درختان اجرای طرح به سال آینده موکول شد، با اجرای این طرح جویباری‌ها در جاده سلامت قدم خواهند زد.
شهردار جویبار در مورد نتایج جلسات برای حضور دوباره تیم کشتی جویبار در لیگ ابراز داشت: تا آخرین فرصت هنوز زمان باقی است و احتمال حضور وجود دارد.
وی یادآور شد: جلسات مستمر به دلیل عدم تعهدات مالی حامیان در پرداخت به موقع مطالبات کشتی‌گیران نتایج مطلوبی حاصل نشد و کار به سال آینده کشیده شد.
شهردار جویبار با بیان اینکه شهرداری می‌توانست کمک 50 میلیون تومانی به تیم در سال 90 داشته باشد، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران پا پیش بگذارند تا اگر در رده بزرگسالان نتوانستیم حداقل در رده جوانان در لیگ حضور بیابیم. 
گنجی با تاکید بر اینکه حضور در لیگ برای رفع دغدغه مالی ورزشکاران است، اذعان داشت: باید قول‌ها و وعده وعیدها در قبال کشتی‌گیران عملی شود تا موجب تضعیف روحیه و تزلزل جایگاه ورزش کشتی شهرستان نشود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول