اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 30 فرنگی‌کار؛

مدال طلای وزن 120 کیلوگرم به کشتی‌گیر تهرانی رسید

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیری از استان تهران موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور شد.

مدال طلای وزن 120 کیلوگرم به کشتی‌گیر تهرانی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در حالی جمعه شب در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به کار خود پایان داد که در وزن 120 کیلوگرم مدال طلا به فرنگی کار استان تهران رسید.
در وزن 120 کیلوگرم بعد از جدال کشتی‌گیران استان‌های مختلف شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها، سرانجام کشتی‌گیران تهران و مازندران با کسب برتری مقابل دیگر رقبای خود در مراحل قبل موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند.
وزن 120 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور، یکی از دو سه وزنی بود که کشتی‌گیری از استان خوزستان در آن حضور نداشت و این بار فرنگی‌کاران تهران و مازندران به دیدار فینال رسیدند که در نهایت کشتی‌گیر تهرانی تیم خود را صاحب نشان طلا کرد.
در دیدار نهایی این وزن یاشار عیسی‌زاده از تیم کشتی فرنگی استان تهران به مصاف مهدی پورشیخ از تیم کشتی فرنگی استان مازندران رفت و در وقت اول این کشتی‌گیر تهرانی بود که توانست مقابل حریف خود به برتری دست یابد.
برتری کشتی‌گیر تهران در وقت اول در وقت دوم نیز تکرار شد و این کشتی‌گیر تهرانی یعنی یاشار عیسی‌زاده توانست در مجموع حریف مازندرانی خود را با شکست مواجه کرده و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
در پایان رقابت‌های وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، یاشار عیسی‌زاده کشتی‌گیر تهرانی به مقام قهرمانی رسید و مهدی پورشیخ از تیم کشتی فرنگی استان مازندران در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.
در همین وزن علیرضا محمدی فرنگی‌کار شرکت‌کننده از تیم کشتی فرنگی جوانان استان لرستان به همراه آرش عرب از تیم کشتی فرنگی استان گلستان مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند تا به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کنند.
جوایز کشتی‌گیران برتر وزن 120 کیلوگرم نیز با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم، محمدرضا یزدانی خرم، رئیس فدراسیون کشتی و سایر مسئولان حاضر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی به این ورزشکاران اهدا شد که در این وزن بهزاد حقیقی از تیم قم (الف) و علی میرالی رستمی از تیم هرمزگان به مقام پنجم دست یافتند.
‌رقابت‌های وزن 120 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در قم در حالی نفرات برتر خود را شناخت که در آیین وزن‌کشی، حضور 30 کشتی‌گیر در این وزن قطعی شد و در نهایت نماینده تهران به مدال طلا رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول