اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد:

آمادگی باقرشهر برای برگزاری مسابقات کشتی

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به امکانات ورزشی این شهر از آمادگی باقرشهر برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد.

آمادگی باقرشهر برای برگزاری مسابقات کشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) از خداوند خواست توفیق پیروی از اهل بیت علیهم‌السلام را به همه شیعیان عنایت فرماید.
شهردار باقرشهر، برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در این شهر را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: این مسابقات در باقرشهر به نحو احسن برگزار شود.
 وی در ادامه با اشاره به امکانات بسیار مطلوب ورزشی ایجاد شده در شهر، از اهتمام ریاست و اعضای شورای شهر در ایجاد و توسعه اماکن ورزشی تقدیر  و تشکر کرد.
سعادتمند تاکید کرد: متولی امر ورزش در شهر ما اداره ورزش و جوانان باقرشهر است و ما نیز به حکم وظیفه در برگزاری مطلوب این مسابقات همکاری می‌کنیم. 
شهردار باقرشهر با اشاره به سطح مسابقات و تیم‌های شرکت کننده عنوان کرد: با توجه به پخش مستقیم این مسابقات از صدا و سیما و حضور تیم‌های مختلف از 30 استان کشور، باید هماهنگی و همکاری لازم بین دستگاه‌های اجرائی شهر به‌وجود آید و ما به سهم خود در این ارتباط از هیچ همکاری دریغ نمی‌ کنیم. 
رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در ادامه این نشست، از شهردار باقرشهر به دلیل میزبانی جلسه و پیگیری مستمر برگزاری مطلوب این مسابقات و از مسئول اداره ورزش و جوانان باقرشهر به جهت پیگیری‌های دلسوزانه و شبانه روزی در راستای برگزاری منظم مسابقات تقدیر و تشکر کرد.
پرویز صادقی تاکید کرد: این برای نخستین بار است که افتخار برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به شهر ما اعطا شده است و امیدواریم با میزبانی مطلوب این مسابقات بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در این سطح باشیم.
وی در ادامه خواستار برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات شد.
صادقی خاطرنشان کرد: با به ثمر نشستن مجموعه‌های ورزشی شهر که حاصل برنامه‌ریزی و پیگیری‌های شورای شهر و همت شهرداری است، امکان برگزاری مسابقاتی در این سطح برای ما فراهم شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، از همکاری و هماهنگی مسئولان شهر در برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کرد و از امکانات فراهم شده ابراز خوشنودی کرد.
قاسم رسته گفت: برگزاری این مسابقات نقش بسیار زیادی در شناساندن باقرشهر به هموطنان در سراسر کشور دارد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری مطلوب این مسابقات خاطره خوشی از این مسابقات برجای بماند.
این گزارش حاکی است، در ادامه جلسه مقرر شد هماهنگی های لازم با اداره برق منطقه کهریزک و پلیس راهور منطقه 19 و باقرشهر برای پیشگیری از قطع برق و ایجاد ترافیک در زمان برگزاری مسابقات انجام شودد.
پیش بینی برق اضطراری و تبلیغات مناسب و فراگیر از جمله موارد دیگری بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور با حضور جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، پرویز صادقی و مجتبی پرک ریاست و عضو شورای اسلامی باقرشهر، قاسم رسته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، علیرضا باشتینی فرمانده کلانتری 175 باقرشهر، رضا صمدی مسئول اداره ورزش و جوانان باقرشهر، حسین توکلی نماینده بسیج باقرشهر، رضا لک مسئول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر و داود سالمی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان باقرشهر در دفتر شهردار باقرشهر برگزار شد و در این نشست در ارتباط با برگزاری هرچه بهتر مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور  بحث و تبادل نظر شد.  
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در روزهای 12 و 13 آبان در سالن ورزشی فدک باقرشهر با حضور کشتی گیران نوجوانان سراسر کشور توسط فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت اداره ورزش و جوانان باقرشهر، شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و ادارات شهرستان ری برگزار می‌شود.  
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول