اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان 2 روز رقابت در قم؛

خوزستان فاتح پیکارهای کشتی فرنگی جوانان شد

خبرگزاری فارس: سرپرست برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور از پایان این رقابت‌ها با قهرمانی خوزستان به پایان رسید.

خوزستان فاتح پیکارهای کشتی فرنگی جوانان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن حلوایی جمعه شب در حاشیه برگزاری مراسم پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور، تصریح کرد: خوشبختانه مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جدال جذاب و خوبی را از آینده‌سازان کشتی کشور شاهد بودیم.
وی در ادامه با اشاره به برترین‌های این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در قم، بیان کرد: تیم کشتی فرنگی استان خوزستان بالاتر از سایر تیم‌های شرکت‌کننده و کسب بیشترین مدال طلا به مقام قهرمانی رسید و در جایگاه نخست ایستاد.
حلوایی که ریاست هیئت کشتی استان قم را نیز بر عهده دارد، افزود: تیم خوزستان در حالی به مقام قهرمانی رسید که این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم آبان ماه به میزبانی هیئت کشتی قم برگزار شد.
وی ادامه داد: در روز نخست پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم، کشتی‌گیران اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم بر روی سه تشک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیکار کردند که در مجموع تعداد آنها 114 کشتی‌گیر بود.
رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در روز دوم این دوره از رقابت‌ها که در حضور رئیس  فدراسیون کشتی به انجام رسید، کشتی‌گیران اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم در سالن حیدریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این اوزان 127 فرنگی کار حضور داشتند.
وی عنوان کرد: بدین ترتیب 241 کشتی‌گیر در قالب 34 تیم از استان‌های مختلف کشور و جزیره کیش در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که البته از قم و تهران دو تیم در این دوره حضور یافته بودند و برای کسب مقام قهرمانی رقابت کردند.
حلوایی اظهار کرد: بدین ترتیب در پایان رقابت کشتی‌گیران جوان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها، تیم کشتی فرنگی استان خوزستان با کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم‌های کشتی فرنگی استان‌های مازندران و تهران دوم و سوم شدند.
رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در پایان این رقابت‌های دو روزه، کاپ اخلاق به تیم کشتی فرنگی استان مازندران اهدا شد و اسکندر ایسوند از تیم کشتی فرنگی خوزستان و محمد سلیمانی از تیم کشتی فرنگی سیستان و بلوچستان به عنوان مربیان نمونه معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که مهرداد مردانی کشتی‌گیری که قهرمان وزن 55 کیلوگرم شدو عضو تیم کشتی فرنگی خوزستان بود، به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر انتخاب شد و بهزاد حقیقی از تیم کشتی فرنگی قم به عنوان کشتی‌گیر نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول