اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی زنجان خبر داد:

اعزام تیم کشتی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی زنجان گفت: تیم کشتی آزاد رده سنی نوجوانان این استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

اعزام تیم کشتی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در باقر شهر تهران برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در باقر شهر تهران را 11 تا 13 آبان ماه اعلام کرد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان، اسامی کشتی‌گیران نوجوان اعزامی استان  زنجان در وزن‌های 42، 46 و 50 کیلوگرم را به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به ترتیب امیر عشایری از خرم‌دره، همایون صبوری از خدابنده و محمد کمالی از ابهر اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در 10 وزن برگزار می‌شود، تصریح کرد: بهنام سلیمی از زنجان نیز در وزن 54 کیلوگرم به تهران اعزام می‌شود.
محمدی، سهراب نصیری را کشتی گیر نوجوان اعزامی وزن 58 کیلوگرمی تیم استان زنجان به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه کشتی‌گیر وزن 63 کیلوگرم تیم کشتی زنجان پژمان حیدری است، گفت: وی از شهرستان ابهر برای کشتی گرفتن در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور انتخاب شده است.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان حمیدرضا نجفی و مهرداد حسنی را کشتی‌گیران اعزامی دو وزن 69 و 76 کیلوگرم از زنجان به مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد.
وی تاکید کرد: محمد کرمی از خرم‌دره در وزن 85 کیلوگرم به مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان که در تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.
محمدی، نام کشتی گیر وزن 100 کیلویی تیم کشتی نوجوانان استان زنجان را مهدی عبداللهی عنوان کرد و افزود: کشتی‌گیر وزن 100 کیلویی استان زنجان از خرم‌دره انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه تیم کشتی آزاد نوجوانان استان زنجان را در اعزام به مسابقات قهرمانی کشور دو مربی همراهی می‌کنند، تصریح کرد: یحیی احمدی از زنجان و علی جعفری دو مربی همراه تیم هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول